| 

Aktualno

Porsche Carrera 4 in 4S - Coupé in Cabriolet za poletne dni

Porsche Carrera 4 in 4S - Coupé in Cabriolet za poletne dni

Družba Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG iz Stuttgarta z značilno dinamiko nadaljuje z menjavo generacij v modelski seriji 911. Le nekaj tednov za prenovljenimi modeli 911 s klasičnim pogonom na zadnja kolesa sta zdaj na vrsti modela s štirikolesnim pogonom Carrera 4 in Carrera 4S, oba v izvedbah Coupé in Cabriolet. Za še večji užitek v vožnji in obenem občutno manjšo poraba goriva skrbijo številne nove tehnologije, povezane z motorjem, menjalnikom in pogonom. Precizna in hitra odzivnost novega, elektronsko krmiljenega štirikolesnega pogona omogoča še bolj intenzivno doživljanje vožnje, še zlasti v kombinaciji s prav tako novimi bokser motorji z direktnim vbrizgavanjem bencina in opcijskim Porschejevim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK).

Lastnosti nove generacije motorjev so več kot zgovorne: nova štirikolesno gnana Carrera ima za do 8,5 % večjo moč, za do 12,9 % manjšo porabo goriva in za 15,4 % nižje emisije CO2, odvisno od posameznega tipa vozila. Če smo bolj natančni: moč 3,6-litrskega motorja se je povečala za 20 KM in znaša zdaj 345 KM (254 kW). Obenem pa npr. Carrera 4 Coupé z menjalnikom PDK porabi samo 10,1 litra goriva na 100 km. Prav tako očitne so izboljšave pri 911 Carreri 4S s 3,8-litrskim motorjem, katerega moč je večja za 30 KM in znaša zdaj 385 KM (283 kW). Pri tem pa se je skupna poraba pri Carreri 4S Cabriolet z menjalnikom PDK zmanjšala na 10,7 litra na 100 km.
Pri novi generaciji modelov Carrera 4 in Carrera 4S je dosedanjo tehnologijo štirikolesnega pogona z lamelno visko sklopko zamenjal elektronsko krmiljeni sistem Porsche Traction Management (PTM). Sistem, ki so ga razvili za 911 Turbo in ga prilagodili za modele Carrera, združuje značilni porschejevski užitek v vožnji ter izboljšano vozno stabilnost, vlečno silo in dinamične krmilne lastnosti, k čemur dodatno prispeva serijska mehanska prečna zapora na zadnji premi.

Novi športni avtomobili s pogonom na štiri kolesa so opremljeni s športno zasnovanim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Alternativno je na voljo novi Porschejev menjalnik z dvojno sklopko, ki ga odlikujejo krajši prestavni časi in manjša poraba goriva. Ta menjalnik je zamenjal dosedanji avtomatski menjalnik s pretvornikom navora Tiptronic S. Menjalnik z dvojno sklopko ima sedem prestav. Prestavljanje poteka elektrohidravlično in brez prekinitev v prenosu moči.
Novo generacijo serije 911 lahko prepoznamo po nevsiljivi, vendar značilni predelavi maske in novi tehniki luči. Vsi novi modeli Carrera imajo biksenonske žaromete in nove dnevne luči v tehniki LED. Z enako tehnologijo svetlečih diod so opremljene tudi novo oblikovane zadnje luči. Poleg tega ima Porsche zdaj v ponudbi dodatne opreme prvič tudi dinamične smerno prilagodljive žaromete. Seveda pa vse modele Carrera 4 še vedno krasi zadek, ki je v primerjavi z dvokolesno gnanimi modeli širši za 44 mm. Nov reflektorski pas med zadnjimi lučmi daje značilnemu zadku še bolj dinamičen značaj.

Nova različica sistema PCM (Porsche Communication Management) z zaslonom, občutljivim na dotik, prispeva k preprostejšemu upravljanju navigacijskih, informacijskih in audio sistemov (nekateri so na voljo kot serijska, drugi kot dodatna oprema). Poleg tega je PCM združljiv s tehnologijo Bluetooth, USB-mediji in iPodi.

Vsi štirikolesno gnani modeli Carrera bodo naprodaj od 25. oktobra 2008 naprej. Cene (vklj. z DMV in DDV) se začnejo pri 102.290 EUR za Carrero 4. Carrera 4 Cabriolet in Carrera 4S staneta 114.560 EUR, medtem ko bo za Carrero 4S Cabriolet treba odšteti 126.830 EUR.

Vir: Porsche Slovenija

sorodni članki