Kako korektno zamenjati delovno mesto?
Novo delovno mesto zagotovo prinaša v življenje veliko spremembo. Vsakdo, ki ga menja, pa bi moral poskrbeti, da si pri nekdanjem delodajalcu ne zapre vseh vrat - saj veste - slab glas seže v deveto vas! Nekaj nasvetov za čimbolj korektno izpeljavo:
Nadrejenega obvestite pravočasno in v pravem trenutku
Za človeka, ki se odloči zamenjati službo, navadno velja, da je z mislimi že pri novem delodajalcu, medtem, ko mu pogodba pri starem še vedno ni potekla. Delovna učinkovitost pade, motivacija je usmerjena zgolj k dokončanju že začetih nalog, prosti čas pa le še za urejanje zadev v zvezi z odhodom na novo delovno mesto. Prav zaradi takšnega vedenja številni delodajalci novice o odhodu ne sprejmejo ravno z velikim navdušenjem, še posebej če je neslišijo od odhajajočega, temveč od neke tretje osebe.
Novico naj prvi izve vaš šef
S šefom se najprej dogovorite za sestanek, s seboj lahko tudi prinesete pisno odpoved. Bodite mirni in prijazni, vendar pa informacijo o menjavi službe posredujte jasno in nedvoumno. Ne ob odveč, če poveste, kjaj vam je bilo v sedanji službi všeč in česa ste se naučili. Omenite tudi morebitna nesoglasja ali nezadovoljstvo, pogovor pa končajte v prijaznem tonu - morda boste z nekdanjim nadrejenim v poslovnem svetu nadaljevali komunikacijo na kakšen drug način in takrat vam bodo dobri odnosi samo koristili.
Obvestite svoje stranke in poslovne partnerje
Ne pozabite obvestiti svojih strank in poslovnih partnerjev. To lahko storite s kratkim dopisom po elektronski pošti, stavek ali dva povsem zadostujeta. Zahvalite se jim za uspešno poslovno sodelovanje in naslovnike obvestite o osebi, ki vas bo nadomestila. Ne pišite pa kam odhajate, saj to ni v skladu s poslovnimi načeli.
Ohranite stike
Tik pred odhodom najbližje sodelavce in šefa povabite na pijačo. Tako boste poskrbeli za pozitivno vzdušje in ohranili prijateljske stike.
Nadrejenega obvestite pravočasno in v pravem trenutku
Za človeka, ki se odloči zamenjati službo, navadno velja, da je z mislimi že pri novem delodajalcu, medtem, ko mu pogodba pri starem še vedno ni potekla. Delovna učinkovitost pade, motivacija je usmerjena zgolj k dokončanju že začetih nalog, prosti čas pa le še za urejanje zadev v zvezi z odhodom na novo delovno mesto. Prav zaradi takšnega vedenja številni delodajalci novice o odhodu ne sprejmejo ravno z velikim navdušenjem, še posebej če je neslišijo od odhajajočega, temveč od neke tretje osebe.
Novico naj prvi izve vaš šef
S šefom se najprej dogovorite za sestanek, s seboj lahko tudi prinesete pisno odpoved. Bodite mirni in prijazni, vendar pa informacijo o menjavi službe posredujte jasno in nedvoumno. Ne ob odveč, če poveste, kjaj vam je bilo v sedanji službi všeč in česa ste se naučili. Omenite tudi morebitna nesoglasja ali nezadovoljstvo, pogovor pa končajte v prijaznem tonu - morda boste z nekdanjim nadrejenim v poslovnem svetu nadaljevali komunikacijo na kakšen drug način in takrat vam bodo dobri odnosi samo koristili.
Obvestite svoje stranke in poslovne partnerje
Ne pozabite obvestiti svojih strank in poslovnih partnerjev. To lahko storite s kratkim dopisom po elektronski pošti, stavek ali dva povsem zadostujeta. Zahvalite se jim za uspešno poslovno sodelovanje in naslovnike obvestite o osebi, ki vas bo nadomestila. Ne pišite pa kam odhajate, saj to ni v skladu s poslovnimi načeli.
Ohranite stike
Tik pred odhodom najbližje sodelavce in šefa povabite na pijačo. Tako boste poskrbeli za pozitivno vzdušje in ohranili prijateljske stike.
Povzeto po članku Kako s starega na novo delovno mesto, Gloss ekspres št. 27, letnik 2008