
Kdo si lasti blagovne znamke?
V ponedeljek, 30. junija ob 18h bo v dvorani A Slovenske gospodarske zbornice na Dimičevi 13 v Ljubljani redno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije na temo: Kdo si lasti blagovne znamke?
V pogovoru bodo sodelovali:
Uvodni nagovor pred začetkom okrogle mize o tem, zakaj ravno ta tema in zakaj je pomembna z vidika umeščanja in strateškega pomena marketinške stroke, bo imela dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS.
Izhodiščna vprašanja bodo: ali je strateško upravljanje z blagovnimi znamkami izziv (in domena) managementa (ali lastnika), pogovarjali se bodo o prodaji, ukinjanju, razvoju blagovnih znamk … kot sestavnem delu marketinške strategije in strategije poslovanja podjetja ter o porabniku in blagovnih znamkah na primeru uspešnih znamk, kot so Cockta, Argeta in Fructal.
Dileme, o katerih bodo razpravljali gosti:
Udeležba brezplačna, število mest pa omejeno, zato je potrebna predhodna prijava na info@dmslo.si.
In še nekaj več informacij o gostih:
Vir in več informacij: www.dmslo.si, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si
V pogovoru bodo sodelovali:
- Milena Štular (Droga Kolinska),
- Branko Žibret (ATKearney) in
- Toni Balažič (Fructal),
- gostil pa jih bo Iztok Sila, aktualni marketinški direktor leta.
Uvodni nagovor pred začetkom okrogle mize o tem, zakaj ravno ta tema in zakaj je pomembna z vidika umeščanja in strateškega pomena marketinške stroke, bo imela dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS.
Izhodiščna vprašanja bodo: ali je strateško upravljanje z blagovnimi znamkami izziv (in domena) managementa (ali lastnika), pogovarjali se bodo o prodaji, ukinjanju, razvoju blagovnih znamk … kot sestavnem delu marketinške strategije in strategije poslovanja podjetja ter o porabniku in blagovnih znamkah na primeru uspešnih znamk, kot so Cockta, Argeta in Fructal.
Dileme, o katerih bodo razpravljali gosti:
- Ali imamo uporabniki pravico in /ali dolžnost, da poskušamo vplivati na politiko blagovnih znamk nekega podjetja?
- Kako lahko svoj interes sploh izrazimo?
- Ali tak interes sploh zanima management in/ali lastnike?
- Koliko lastnike sploh zanimajo znamke?
- Kako se oni sploh lahko odzovejo na take nenavadne želje?
- Kakšna je prihodnost naših uspešnih znamk in kako jo zagotoviti?
Udeležba brezplačna, število mest pa omejeno, zato je potrebna predhodna prijava na info@dmslo.si.
In še nekaj več informacij o gostih:
Govorniki na okrogli mizi ... | |
Milena Štular (DrogaKolinska)
|
|
Branko Žibret (ATKearney)
|
|
Toni Balažič (Fructal)
|
|
Gostitelj okrogle mize ... | |
Iztok Sila (Telekom Slovenije)
|
|
Uvodničarka okrogle mize ... | |
Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta)
|
Vir in več informacij: www.dmslo.si, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si