| 

Aktualno

Kitajska in 20 let proizvodnje vozil Audi

Kitajska in 20 let proizvodnje vozil Audi

Ingolstadt/Čangčun – Audi je v Čangčunu obeležil 20. obletnico partnerstva z družbo First Automobile Works (FAW) in položil temeljni kamen za novo montažno halo. Poleg tega so napovedali, da bodo v tovarni v Čangčunu izdelovali Audi Q5.
„Na Kitajskem želimo do leta 2015 končnim kupcem letno prodati 200.000 vozil. Nova montažna hala pomeni pomemben mejnik na poti do tega cilja,“ je dejal Rupert Stadler, predsednik uprave AUDI AG v okviru svečanosti ob 20. obletnici partnerstva med FAW in Audijem v Čangčunu. Xu Jianyi, predsednik družbe FAW, je dodal: „Potrebujemo večje kapacitete, da bomo lahko tudi v prihodnje zadovoljili naraščajoče povpraševanje po modelih Audi A6L in A4.“
Od leta 1988 je Audi na Kitajskem končnim kupcem prodal več kot 570.000 avtomobilov. Ta znamka je danes na trgu vodilna med ponudniki v prestižnem segmentu. Leta 2007 so na Kitajskem prvič prodali več kot 100.000 avtomobilov letno. Poleg povečanja proizvodnih zmogljivosti bo Audi do leta 2015 tudi razširil ekskluzivno trgovsko in servisno mrežo na več kot 200 partnerjev. Danes na Kitajskem v 86 mestih deluje 125 Audijevih trgovskih in devet Audijevih servisnih partnerjev.

Audijeva zgodba o uspehu na Kitajskem se je začela s podpisom licenčne pogodbe med družbama Audi in FAW, s katero so se dogovorili, da bodo v tovarni FAW v Čangčunu iz delno (SKD) oz. popolnoma razstavljenih (CKD) komponent sestavljali model Audi 100. Sporazum je poleg prenosa tehnologij v proizvodnjo in načrtovanje vključeval tudi vzpostavitev servisne službe in izobraževanje okrog 500 kitajskih sodelavcev. Družba First Automobile Works (FAW), ki je bila ustanovljena leta 1953, je najstarejši avtomobilski koncern na Kitajskem. Danes je vanj vključenih več kot 100 podjetij s skupno več kot 100.000 zaposlenimi.

Leta 1995 sta družbi FAW in VOLKSWAGEN AG podpisali pismo o dobri nameri (Letter of Intent). S tem so proizvodnjo Audijev integrirali v partnerstvo med FAW in Volkswagnom, v katerem ima Audi odtlej 10-odstotni delež. Leta 1996 je potem s tekočega traku zapeljal Audi 200. Izdelovali so ga do poletja 1999, njegov delež v obsegu lokalne proizvodnje pa je znašal 60 odstotkov.

Leta 2000 je na trg prišel Audi A6, ki sta ga Audi in FAW skupaj prilagodila željam kitajskih kupcev. Sredi leta 2005 je sledil novi Audi A6L, prav tako z daljšo medosno razdaljo. Poleg modelov, ki jih izdelujejo na Kitajskem, prodaja Audi na kitajskem trgu tudi modele TT Coupé, A5, S5, Q7, A8L, S8 in R8.

sorodni članki