Nova in še boljša 911-ka!
Pri Porscheju s 5. julijem na trg uvajajo naslednjo generacijo serije 911. Štiri nove modele – dva kupeja in dva kabrioleta – s klasičnim pogonom zadaj odlikuje še večja dinamika, saj jih poganja povsem na novo zasnovani 6-valjni bokser motor z gibno prostornino 3,6 oz. 3,8 l – prvi motor z direktnim vbrizgavanjem bencina za Porschejeve športne avtomobile. Kombinacija z opcijskim Porschejevim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK) seriji 911 daje izrazito športen pečat.
Hkrati omenjene nove tehnologije še izboljšujejo že tako zgledno učinkovitost serije 911. Tako poraba goriva pri Carreri Coupé z menjalnikom PDK znaša 9,8 l na 100 km. Pri vseh novih modelih Carrera je poraba goriva sedaj bistveno manjša od mejne vrednosti 11 l na 100 km. Posledično je manjša tudi emisija CO2, in sicer za do 15 %.
3,6-litrski motor Porscheja 911 Carrera ima za 20 KM večjo moč, ki znaša 345 KM (254 kW). Prav tako impresivne so izboljšave pri 911 Carreri S s 3,8-litrskim motorjem, katerega moč je večja za 30 KM in torej znaša 385 KM (283 kW). 91 Carrera S Coupé s tem motorjem doseže največjo hitrost nekaj več kot 300 km/h.
Za novo generacijo modelov 911 je v sklopu dodatne opreme prvič na voljo tudi Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK). Ta 7-stopenjski menjalnik združuje udobje klasičnega avtomatskega menjalnika z dinamiko sekvenčnega dirkalnega menjalnika. Ker ima menjalnik PDK funkcijo za avtomatsko prestavljanje, je pri modelih Carrera in Carrera S zamenjal dosedanji avtomatski menjalnik Tiptronic S. Menjalnik PDK z optimiranimi prilagodljivimi prestavnimi programi skrbi za boljše pospeške in manjšo porabo goriva.
Pri Porscheju so prestavljanje z dvema sklopkama, ki omogoča menjavanje prestav brez prekinitve vlečne sile in premora, razvili pred 25 leti za potrebe športnega avtomobilizma. Porschejevi vozniki so lahko pospeševali hitreje kot tekmeci, predvsem pa bolj zbrano, saj jim pri prestavljanju ni bilo treba spustiti volana.
Pionirsko delo v preteklosti se danes obrestuje novemu Porscheju 911 Carrera: Carrera Coupé s 7-stopenjskim menjalnikom PDK od 0 do 100 km/h pospeši v 4,5 s, kar je 0,2 s hitreje kot izvedba s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Za kupce, ki jim je pomembna optimalna dinamika, je poleg menjalnika PDK kot dodatna oprema na voljo funkcija Sport Chrono Plus vključno s pospeševalno avtomatiko Launch Control. Najhitrejše možno speljevanje brez zdrsa in prestavljanje v dirkalnem načinu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v samo 4,3 s.
Vizualno novo generacijo serije 911 zaznamujejo oblikovne inovacije na sprednjem in zadnjem delu ter nove luči iz svetlečih diod (LED). Dnevne luči iz svetlečih diod in biksenonski žarometi (sedaj serijsko za vse modele Carrera) prispevajo k še večji prepoznavnosti s sprednje strani, nove zadnje luči iz svetlečih diod pa poudarjajo markantno obliko zadka. Kot dodatna varnostna oprema so za vse modele na voljo dinamični smerno prilagodljivi žarometi.
Cena Carrere (vključno z DDV in DMV z deželno opremo) znaša od 95.103 EUR dalje. Carrera Cabriolet in Carrera S staneta 107.198 EUR, Carrera S Cabriolet pa od 119.468 EUR dalje.
Vir: Porsche Slovenija
Hkrati omenjene nove tehnologije še izboljšujejo že tako zgledno učinkovitost serije 911. Tako poraba goriva pri Carreri Coupé z menjalnikom PDK znaša 9,8 l na 100 km. Pri vseh novih modelih Carrera je poraba goriva sedaj bistveno manjša od mejne vrednosti 11 l na 100 km. Posledično je manjša tudi emisija CO2, in sicer za do 15 %.
3,6-litrski motor Porscheja 911 Carrera ima za 20 KM večjo moč, ki znaša 345 KM (254 kW). Prav tako impresivne so izboljšave pri 911 Carreri S s 3,8-litrskim motorjem, katerega moč je večja za 30 KM in torej znaša 385 KM (283 kW). 91 Carrera S Coupé s tem motorjem doseže največjo hitrost nekaj več kot 300 km/h.
Za novo generacijo modelov 911 je v sklopu dodatne opreme prvič na voljo tudi Porschejev menjalnik z dvojno sklopko (PDK). Ta 7-stopenjski menjalnik združuje udobje klasičnega avtomatskega menjalnika z dinamiko sekvenčnega dirkalnega menjalnika. Ker ima menjalnik PDK funkcijo za avtomatsko prestavljanje, je pri modelih Carrera in Carrera S zamenjal dosedanji avtomatski menjalnik Tiptronic S. Menjalnik PDK z optimiranimi prilagodljivimi prestavnimi programi skrbi za boljše pospeške in manjšo porabo goriva.
Pri Porscheju so prestavljanje z dvema sklopkama, ki omogoča menjavanje prestav brez prekinitve vlečne sile in premora, razvili pred 25 leti za potrebe športnega avtomobilizma. Porschejevi vozniki so lahko pospeševali hitreje kot tekmeci, predvsem pa bolj zbrano, saj jim pri prestavljanju ni bilo treba spustiti volana.
Pionirsko delo v preteklosti se danes obrestuje novemu Porscheju 911 Carrera: Carrera Coupé s 7-stopenjskim menjalnikom PDK od 0 do 100 km/h pospeši v 4,5 s, kar je 0,2 s hitreje kot izvedba s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Za kupce, ki jim je pomembna optimalna dinamika, je poleg menjalnika PDK kot dodatna oprema na voljo funkcija Sport Chrono Plus vključno s pospeševalno avtomatiko Launch Control. Najhitrejše možno speljevanje brez zdrsa in prestavljanje v dirkalnem načinu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v samo 4,3 s.
Vizualno novo generacijo serije 911 zaznamujejo oblikovne inovacije na sprednjem in zadnjem delu ter nove luči iz svetlečih diod (LED). Dnevne luči iz svetlečih diod in biksenonski žarometi (sedaj serijsko za vse modele Carrera) prispevajo k še večji prepoznavnosti s sprednje strani, nove zadnje luči iz svetlečih diod pa poudarjajo markantno obliko zadka. Kot dodatna varnostna oprema so za vse modele na voljo dinamični smerno prilagodljivi žarometi.
Cena Carrere (vključno z DDV in DMV z deželno opremo) znaša od 95.103 EUR dalje. Carrera Cabriolet in Carrera S staneta 107.198 EUR, Carrera S Cabriolet pa od 119.468 EUR dalje.
Vir: Porsche Slovenija