Podjetniki, čas je za druženje!
Podjetniško mreženje, ki se ga udeleži običajno 50 podjetnikov s svojimi družinami, poteka od petka popoldan do sobote zvečer. Namen Podjetniškega vikenda je, da se lastniki podjetij »mrežijo« - srečajo s sebi enakimi ljudmi, ki imajo podobne podjetniške probleme, si z njimi izmenjajo izkušnje, tako dobre kot slabe. PLATO mreženje je vedno polno podjetnikov, ki so pripravljeni se izpostaviti s svojimi izkušnjami, saj vedo, da »več ko daš, več dobiš«. Zato prikažejo svoje izkušnje in z veliko vnemo poslušajo tuje. Na ta način, pravijo, se največ in najhitreje naučijo o pasteh podjetništva.
Mreženje kot sodobna oblika iskanja podjetniških priložnosti
V današnjem času je mreženje vse bolj zanimiva oblika podjetniškega srečevanja. Podjetniki se v zadnjem času rajši odločajo za podjetniška mreženja kot za podjetniška srečanja. Zakaj? Podjetniška srečanja imajo zelo jasen fokus: iskanje poslovnih partnerjev in se izvedejo enkrat. Če na srečanju podjetnik najde tisto kar je iskal, nadaljuje stik. Morda je pa na srečanju koga spregledal.
Mreženje je zasnovano kot ponavljajoče druženje podjetnikov. Kot tako ustvari močnejše vezi med podjetniki. Ti se spoznajo med sabo, izmenjujejo svoje podjetniške izkušnje in se »mrežijo«, t.j. drug drugemu širijo krog poznanstev.
Prednosti PLATO mreženja
PLATO mreža je začela delovati v Belgiji leta 1988. Osnovni namen mreže je bil, da bi se podjetniško znanje in izkušnje hitreje pretakale med podjetniki malih in srednjih podjetij. Mreženje je podprla flamska vlada in v nekaj letih je bilo v mrežo vključenih več tisoč podjetnikov. Nato so metodologijo mreženja prenesli v 12 držav EU.
Komu je namenjena PLATO mreža
Mreža je namenjena podjetnikom – lastnikom podjetij ali direktorjem velikih podjetij, ker so teme, ki jih na srečanjih mreže obravnavamo, vedno managerske. Mreženje je namenjeno lastnikom tudi zato, ker so lastniki podjetij pogosto v dilemah glede vodenja, glede pravilnosti svojih strategij in podobnih lastniških in vodstvenih vprašanj. Zelo pogosto na srečanjih slišimo: »Zdaj mi je pa lažje, ko vidim, da imajo tudi drugi podobne probleme kot jaz.« S tem se problemi ne rešijo, gre pa za pomemben vzvod socialnega efekta samopotrditve podjetnika – lastnika.
PLATO mreža v Sloveniji
Od leta 2000 – 2003 je PLATO mreženje v Sloveniji potekalo v sodelovanju s flamsko vlado, ki je prenesla koncept mreženja. Financiranje mreže je potekalo s strani Ministrstva za gospodarstvo, aktivnosti je koordiniral JAPTI.
Od leta 2006 se podjetniki srečujejo v okviru Podjetniških vikendov dvakrat na leto. Med temi srečanji se organizirajo popoldanska srečanja kvartalno.
PLATO PODJETNIŠKI VIKEND
V Zrečah, v Hotelu pod Roglo, bo 20. in 21. junija 2008 potekal Podjetniški vikend, ki ga organizira JAPTI. Tema vikenda je Sodobni kontroling – podpora vodstvu pri načrtovanju, nadzoru in odločanju. Sodobna tema, ki bo v pomoč vsakemu podjetniku pri organiziranju kontrolinga v podjetju ali pri iskanju izboljšav že obstoječega sistema nadzora in odločanja.
Dodatne informacije in prijave: Več o Plato mreži najdete na spletnem naslovu: www.impuls.si.
Prijave in dodatne informacije na elektronskem naslovu: info@impuls.si.