Interaktivna okrogla miza – »Inovativni pristopi pridobivanja novih poslov«
Interaktivna okrogla miza – »Inovativni pristopi pridobivanja novih poslov«
Datum: 31. maj 2008 od 8.00 do 12.00 ure
Kraj: Gospodarska zbornica Slovenije, (dvorana E), Dimičeva 13, Ljubljana
V soboto, 31. maja 2008, od 8.00 do 12.00 ure, Gospodarska zbornica Slovenije v svoji stavbi na Dimičevi 13 v Ljubljani organizira interaktivno okroglo mizo z naslovom Inovativni pristopi pridobivanja novih poslov. Okrogle mize se bodo udeležili podjetniki z namenom predstavitve svojih prodajnih strategij in kako le-te delujejo v praksi.
Gospodarska zbornica Slovenije je na interaktivno okroglo mizo povabila vse uspešne podjetnike, ki bodo s svojo aktivno udeležbo predstavili specifične probleme na področju pridobivanja novih poslov. Namen interaktivne okrogle mize je dobiti paket poslovno-marketinških idej in inovativnih marketinških strategij, ki pomagajo pri pridobivanju novih poslov in delujejo v praksi.
Na interaktivni okrogli mizi bodo predstavljeni prodajni in marketinški problemi posameznih podjetij ter vprašanja, ki so povezana z vidnostjo prednosti posameznih podjetij med kupci, neodzivnostjo oglaševanja, izgubljanjem kupcev zaradi konkurence, neinovativnih marketinških idej med zaposlenimi, dosegom potencialnih strank in neizkoriščeno kupno močjo med že obstoječimi strankami.
Okrogla miza bo interaktivna, kar pomeni, da bo med udeleženci tekel nepripravljen dialog z nepredvidljivimi vprašanji in odgovori. Takšne situacije so dobra priložnost za razvijanje novih idej in rešitev. Vsak podjetnik bo imel tudi možnost 1 do 5-minutnega nastopa pred televizijo, kar predstavlja dobro promocijo za posamezna podjetja.
Na okrogli mizi bodo svoje marketinške prijeme zaupali podjetniki iz različnih panog, zelo zanimivo pa bo slišati, kako nove posle pridobivajo podjetniki s pomočjo orodij novih tehnologij. Strokovnjak na področju uporabe spleta kot komunikacijskega orodja, Andraž Štalec, bo kot zanimiv sogovornik predstavil idejo kako podjetja v marketinškem svetu s čim nižjimi stroški dosežejo čim večji učinek. Osredotočil se bo na iskalni marketing, ki z različnimi nizko-stroškovnimi načini, kot je optimizacija spletnih strani, učinkovito dosega ciljno publiko.
Andraž Štalec je direktor vodilnega slovenskega podjetja na področju iskalnega marketinga, Red Orbit, ki skozi kombinacijo storitev, ki vključujejo optimizacijo spletnih strani, vodenje oglaševalskih akcij na spletnih iskalnikih, gradnja spletne identitete in svetovanje, ponuja visokokvalitetne storitve, ki posameznim podjetjem omogočajo večjo prepoznavnost na spletu in boljše izkoriščanje spleta kot komunikacijskega orodja.
Raznolike ideje podjetnikov in strokovnjakov iz različnih področij spodbujajo splošne podjetniške vrednote ter tako pritegnejo nosilce podjetniških idej. Tovrstni organizirani dogodki vsekakor pomagajo pri izmenjavi dobrih poslovnih idej in navezovanju novih poslovnih stikov ter tako ustvarjajo trdne temelje za razvoj slovenskega podjetništva.
Udeležba je brezplačna za vse podjetnike - aktivne udeležence, ki so pripravljeni na okrogli mizi podeliti “svoje” prodajne strategije (ali ideje) tudi ostalim, drugače je cena 500 EUR.
Prijave: Pošljite elektronsko prijavo na e-naslov: robi.pal@gmail.com ali pokličite na telefonsko
številko: 031-706-601.
Vir: Moj spletni priročnik 21, 27. maj 2008, JAPTI, Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicij