![Marketišnki up je ...](https://www.poslovni-bazar.si/uploads/Image/predavnje.jpg)
Marketišnki up je ...
Marketinška upa sta:
- Dušan Vrban za magistrsko delo z naslovom »Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj« pod mentorstvom dr. Damijana Mumla in somentorstvom prof. dr. Borisa Snoja z Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru ter
- Maja Hosta za diplomsko delo z naslovom »Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika« pod mentorstvom dr. Vesne Žabkar z Ekonomske fakultete v Ljubljani.
Zmagovalca sta bila izbrana v sklopu letošnje 13. Slovenske marketinške konference, ki je potekala 27. in 28. maja v Portorožu.
Uvodno predavanje: Rolf Jensen. |
700 mojstrov marketinškega poklica. |
Nagrado Marketinški up podeljuje Akademska sekcija Društva za marketing Slovenije za najboljše zaključno pisno delo študentov na dodiplomski in podiplomski ravni (diplomska in magistrska dela).
Z nagrado marketinški up želi Društvo za marketing Slovenije prispevati k dvigu kakovosti del s širšega področja marketinga in zmanjšati razkorak med problemi marketinške prakse in akademskimi obravnavami zadevne problematike. Za nagrado se potegujejo vsa dela, ki jih prijavijo avtorji skupaj s priporočilom svojih mentorjev. Rok za oddajo prijave je bil 21. april 2008. Zahteva, da mentorji »zagovarjajo« dela, zagotavlja, da se prijavijo res najboljša dela.
Nagrada se podeljuje v sodelovanju s predstavniki kateder, ki skrbijo za razvoj marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, Ekonomski fakulteti v Ljubljani in na Fakulteti za management Koper, ki v tem primeru zastopajo Akademsko sekcijo Društva za marketing Slovenije.
Komisijo za izbor naj naloge 2008 so sestavljali:
• dr. Domen Bajde, Katedra za trženje Ekonomske fakultete,
• dr. Tanja Kamin, Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na FDV,
• prof. dr. Damijan Mumel, Katedra za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti
• mag. Armand Faganel, Inštitut za marketing na Fakulteti za management Koper
Nagrado marketinški up 2008 prejmeta:
Dušan Vrban za magistrsko delo z naslovom »Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj« pod mentorstvom dr. Damijana Mumla in somentorstvom prof. dr. Borisa Snoja z Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru.
Mag. Dušan Vrban prevzema nagrado Marketinški up leta za najboljšo magistrsko nalogo. |
Obrazložitev za dodelitev nagrade marketinški up 2008 za magistrsko delo z naslovom »Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj« avtorja Dušana Vrbana:
Dušan Vrban se je pod mentorstvom dr. Damijana Mumla in somentorstvom prof. dr. Borisa Snoja lotil ene izmed ključnih tem internega marketinga, proučevanja zadovoljstva zaposlenih. V svojem delu avtor sistematično in poglobljeno analizira uporabo različnih instrumentov merjenja zadovoljstva. Prevladujoče razumevanje zadovoljstva dopolni s konceptom zadovoljenosti potreb ter poveže z drugimi ključnimi marketinškimi koncepti. V empiričnem delu je na podlagi testiranja instrumentov merjenja zadovoljstva nazorno prikazana pomembnost vključevanja koncepta izpolnjenih pričakovanj v raziskovanje zadovoljstva. Avtorjeva plastična predstavitev omejitev trenutnih pristopov merjenja zadovoljstva, iznajdljiva teoretska nadgradnja ter njena aplikacija v prakso internega marketinga in marketinga nasploh nedvomno zaslužijo priznanje Marketinški up 2008.
Maja Hosta za diplomsko delo z naslovom »Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika« pod mentorstvom dr. Vesne Žabkar z Ekonomske fakultete v Ljubljani.
Maja Hostja prevzema nagrado Marketinški up leta za najboljšo diplomsko nalogo. |
Obrazložitev za dodelitev nagrade marketinški up 2008 za diplomsko delo z naslovom »Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika« avtorice Maje Hosta:
Maja Hosta je pod mentorstvom dr. Vesne Žabkar raziskala temo, ki je aktualna tako z menedžerskega kot tudi z izobraževalno-akademskega vidika. Avtorica na podlagi temeljitega pregleda raziskav in literature s področja marketinga in ravnanja s človeškimi viri izpostavi ključna znanja in sposobnosti tržnikov. V empiričnem delu, ki predstavlja prvo poglobljeno tovrstno raziskavo v slovenskem okolju, s pomočjo zahtevnih statističnih metod preveri trenutno stanje v slovenski marketinški praksi. Sistematični oris teoretskega ozadja izbrane teme in nadvse zanimiva raziskava vabi k temeljiti refleksiji vse, ki delujejo na področju marketinga. Avtorica si nagrado Marketinški up 2008 zasluži zaradi njenega pomembnega prispevka k napredku na področju marketinškega izobraževanja in kadrovanja ter prispevka k boljšemu razumevanju marketinških znanj in sposobnosti.
Vir: http://www.finance.si/smk, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si.