Velike obljube ljubljanskega župana
Ljubljanski župan Zoran Janković je na včerajšnjem snidenju velikega števila gospodarstvenikov na Gospodarski Zbornici Slovenije predstavil strateško poslovni načrt razvoja mesta Ljubljane do leta 2027 in izvedbeno poslovni načrt.
Ljubljanski župan je na tokratnem snidenju prvič javno predstavil zamisel tako imenovanih cestnih taks za vstop v prestolnico. Kot pravi sam, podatki kažejo, se v Ljubljano vsak dan pripelje več kot 130.000 vozil. Predvideva, da bi lahko občina s tem "zaslužila" deset milijonov evrov na leto, ki bi jih vložila v prihodnji razvoj Ljubljane. Cena za letni vstop z vozilom v prestolnico, bi po županovih besedah, znašala 100 €. Janković je prestavil še druge načrte za rešitev vprašanja parkiranja in prometa v prestolnici.
Vezano na predvideno stanovanjsko gradnjo, pa je župan napovedal, da bo Ljubljana prihodnje leto, predvsem na račun kmetijskih zemljišč, dobila novih tisoč hektarjev zazidljivih zemljišč. Od tega naj bi bilo približno 45 % teh zemljišč namenjenih stanovanjski gradnji. Tudi MOL pa še nima natančnih podatkov, koliko novih stanovanj bo na voljo in kdaj.
Ravno v teh dneh potekajo javne razprave in razgrnitve strateških načrtov razvoja Ljubljane, od prometne ureditve do urbanističnega načrta. Prednostni točki načrta sta zgostitev poselitve znotraj avtocestnega območja in pospešitev pozidave ob ljubljanskih vpadnicah.
Naslednja tematika ali že kar problem, ki bi morala biti izpostavljena pri obravnavi strateških načrtov razvoja Ljubljana, pa bi moralo biti stanje ljubljanskih "ruševin". Sredi prestolnice je namreč kar nekaj stavb, ki propadajo pred našimi očmi. Zlasti so to nekdanji hotel Bellevue, pa Cukrarna (na sliki) in Kolizej. Krušijo pa se tudi fasade na stavbah pri Kozolcu in ob Celovški cesti.
Zato bi bilo potrebno in smiselno poleg načrtovanih novih sodobnih objektov, "rešiti" obstoječe razpadajoče stavbe, ki kazijo podobo moderne Ljubljane, kot so si jo zamislili na MOL-u.
Vir: Informacijska borza nepremičnin, www.ibn.si