Dvojna zmaga Volkswagnovih motorjev TSI
Temu se reče zmagovita serija: Volkswagnova motorja TSI z dvojnim tlačnim polnjenjem sta že tretjič osvojila nagrado „motor leta“ v kategoriji motorjev s prostornino od 1,0 l do 1,4 l. To ni naključje: motorja TSI (103 kW / 140 KM oz. 125 kW / 170 KM), ki ju polnita kompresor in turbopolnilnik, sodita med najučinkovitejše bencinske motorje na svetu. Njuno vodilo se glasi: maksimalna dinamika in minimalna poraba. Tako je odločila tudi žirija, ki jo je sestavljalo 65 novinarjev iz 32 držav: „Ta motor enostavno vse naredi prav in je primeren za najrazličnejše tipe vozil,“ je dejal eden od članov žirije. Že takoj po uvedbi pa je drugo mesto v isti kategoriji poleg tega zasedel tudi novi TSI s 122 KM. Podelitev „nagrad za motor leta 2008“ je bila danes v Stuttgartu.
V imenu znamke Volkswagen je priznanje prevzel dr. Rüdiger Szengel, vodja razvoja bencinskih motorjev: „Naši motorji TSI že od samega začetka prodaje dalje postavljajo merila v razredu od 90 kW do 125 kW. Na področju varčnosti dosegajo takšno raven, ki je doslej pri bencinarjih nismo bili vajeni, obenem pa so tako dinamični, da je vožnja res pravi užitek. Dejstvo, da so naši motorji TSI letos znova zmagali v prostorninski kategoriji do 1,4l, je kompliment za celotno našo ekipo razvojnih inženirjev.
O izjemnih sposobnostih koncerna Volkswagen na področju izdelave motorjev pa poleg tega priča še ena nagrada: Audi je z motorjem 2.0 TSI osvojil prvo mesto v prostorninski kategoriji od 1,8 l do 2,0 l.“ Ta motor je bil prvič uporabljen pri Volkswagnu v Golfu GTI in je danes na voljo v več izvedbah z različno močjo.
Motorji TSI poganjajo različne modele iz že desetih Volkswagnovih serij. Ti bencinski agregati z direktnim vbrizgavanjem in močjo od 90 kW / 122 KM do 169 kW / 230 KM pokrivajo celotni spekter, od Golfa pa vse do nedavno predstavljenega Passata CC. Še letos bo poleg tega naprodaj tudi novi Scirocco z motorjem TSI. Ta model v izvedbi s 122 KM porabi samo 6,1 l goriva na 100 kilometrov, kar ga uvršča med najvarčnejše športne avtomobile na svetu.
Vir: Porsche Slovenija d.o.o.
V imenu znamke Volkswagen je priznanje prevzel dr. Rüdiger Szengel, vodja razvoja bencinskih motorjev: „Naši motorji TSI že od samega začetka prodaje dalje postavljajo merila v razredu od 90 kW do 125 kW. Na področju varčnosti dosegajo takšno raven, ki je doslej pri bencinarjih nismo bili vajeni, obenem pa so tako dinamični, da je vožnja res pravi užitek. Dejstvo, da so naši motorji TSI letos znova zmagali v prostorninski kategoriji do 1,4l, je kompliment za celotno našo ekipo razvojnih inženirjev.
O izjemnih sposobnostih koncerna Volkswagen na področju izdelave motorjev pa poleg tega priča še ena nagrada: Audi je z motorjem 2.0 TSI osvojil prvo mesto v prostorninski kategoriji od 1,8 l do 2,0 l.“ Ta motor je bil prvič uporabljen pri Volkswagnu v Golfu GTI in je danes na voljo v več izvedbah z različno močjo.
Motorji TSI poganjajo različne modele iz že desetih Volkswagnovih serij. Ti bencinski agregati z direktnim vbrizgavanjem in močjo od 90 kW / 122 KM do 169 kW / 230 KM pokrivajo celotni spekter, od Golfa pa vse do nedavno predstavljenega Passata CC. Še letos bo poleg tega naprodaj tudi novi Scirocco z motorjem TSI. Ta model v izvedbi s 122 KM porabi samo 6,1 l goriva na 100 kilometrov, kar ga uvršča med najvarčnejše športne avtomobile na svetu.
Vir: Porsche Slovenija d.o.o.