Audi A3, nova dinamika za večje užitke
• Inovativne tehnične rešitve v modelskem letu 2009
• Impresivna zunanjost, športno-elegantna notranjost
• Menjalnik S tronic, Audi magnetic ride in učinkoviti motorji
• Pomembna novost: S3 sedaj tudi kot Sportback
Ingolstadt – Audi A3 in Audi A3 Sportback, ki sodita v segment prestižnih kompaktnih vozil, sta izostrila svoj športni profil s številnimi izboljšavami in poudarjeno oblikovno zasnovo: inovativne tehnične rešitve – na primer sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko S tronic ali sistem za uravnavanje podvozja Audi magnetic ride – prinašajo še večji užitek v vožnji. Markantna, izostrena oblikovna zasnova daje družini A3 še večjo izrazno moč. Obsežnejša ponudba opreme, ki med drugim vključuje parkirni sistem Audi parking system spredaj in zadaj, parkirno asistenco in obojestransko podlogo za prtljažnik, še dodatno povečuje privlačnost modela. Audi S3 s 195 kW (265 KM) je kot najzmogljivejši model sedaj na voljo tudi v izvedbi Sportback. Prva vozila bodo dobavljena poleti.
Že s prvo generacijo, ki je bila predstavljena leta 1996, je Audi A3 odprl nov tržni segment – segment prestižnih kompaktnih vozil. V njem znamka Audi suvereno dosega uspeh za uspehom: skupno je bilo doslej izdelanih 1,9 milijona vozil Audi A3. In po štirih zaporednih rekordnih letih je pred nekaj dnevi s tekočega traku zapeljal milijonti predstavnik druge generacije A3, ki je bila predstavljena leta 2003. Sedaj bo Audi še dodatno utrdil svoj vodilni položaj.
Zunanjost: še bolj športen profil
Z novimi detajli v oblikovni zasnovi trivratnega Audija A3 in Audija A3 Sportback je atletski, športni profil zunanjosti postal še izrazitejši. Pokrov motornega prostora in blatniki imajo večjo izrazno moč, sprednji odbijač in velika mreža hladilnika z enodelnim okvirom sta bila spremenjena. Zaobljena okrasna zaslonka v žarometih (krilce, ang. wing) poudarja tehnično dovršenost. Dnevne luči so serijske, v kombinaciji z opcijskimi biksenonskimi lučmi so izdelane v tehnologiji LED. Ob straneh izstopajo privlačna platišča, zunanji ogledali z integriranima stranskima smernikoma in nove vratne kljuke.
Spremembe na zadnjem odbijaču in zadnje luči ponazarjajo neustavljivo dinamiko; pri Audiju A3 Sportback inovativne svetlobne palice tvorijo raven, sklenjen pas, ki ponoči izstopa z impresivnim optičnim učinkom. Trivratni A3 ima spremenjen pokrov prtljažnika z novim robom. Zaradi sprememb v oblikovni zasnovi je Audi A3 daljši za 2,5 cm in v dolžino meri 4,24 m. Pri modelu Sportback (4,29 m) so športna proporcionalna razmerja ostala skoraj nespremenjena.
Že s prvo generacijo, ki je bila predstavljena leta 1996, je Audi A3 odprl nov tržni segment – segment prestižnih kompaktnih vozil. V njem znamka Audi suvereno dosega uspeh za uspehom: skupno je bilo doslej izdelanih 1,9 milijona vozil Audi A3. In po štirih zaporednih rekordnih letih je pred nekaj dnevi s tekočega traku zapeljal milijonti predstavnik druge generacije A3, ki je bila predstavljena leta 2003. Sedaj bo Audi še dodatno utrdil svoj vodilni položaj.
Zunanjost: še bolj športen profil
Z novimi detajli v oblikovni zasnovi trivratnega Audija A3 in Audija A3 Sportback je atletski, športni profil zunanjosti postal še izrazitejši. Pokrov motornega prostora in blatniki imajo večjo izrazno moč, sprednji odbijač in velika mreža hladilnika z enodelnim okvirom sta bila spremenjena. Zaobljena okrasna zaslonka v žarometih (krilce, ang. wing) poudarja tehnično dovršenost. Dnevne luči so serijske, v kombinaciji z opcijskimi biksenonskimi lučmi so izdelane v tehnologiji LED. Ob straneh izstopajo privlačna platišča, zunanji ogledali z integriranima stranskima smernikoma in nove vratne kljuke.
Spremembe na zadnjem odbijaču in zadnje luči ponazarjajo neustavljivo dinamiko; pri Audiju A3 Sportback inovativne svetlobne palice tvorijo raven, sklenjen pas, ki ponoči izstopa z impresivnim optičnim učinkom. Trivratni A3 ima spremenjen pokrov prtljažnika z novim robom. Zaradi sprememb v oblikovni zasnovi je Audi A3 daljši za 2,5 cm in v dolžino meri 4,24 m. Pri modelu Sportback (4,29 m) so športna proporcionalna razmerja ostala skoraj nespremenjena.