| 

Posel in moda

Cayenne Turbo S - svetovna premiera

Cayenne Turbo S - svetovna premiera



Stuttgart/Peking. Družba Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, je svoji tretji seriji dodala vrhunski model Cayenne Turbo S. Ta najmočnejšo različico Cayenna poganja 4,8-litrski 8-valjni biturbo motor, ki razvije moč 550 KM (404 kW).

S Cayennom Turbo S znamka Porsche izpolnjuje želje svojih kupcev. Predvsem na novih, razvijajočih se vzhodnoevropskih in azijskih trgih vlada veliko povpraševanje po ekskluzivnih športno terenskih vozilih z izjemno vozno dinamiko. Čeprav so vozne lastnosti novega Cayenna Turbo S v primerjavi s Cayennom Turbo (moč 500 KM oz. 368 kW) še boljše, pa poraba goriva po novem evropskem voznem ciklusu (NEFZ) ni večja kot pri Cayennu Turbo.

Model Turbo S je prepoznaven po 21-colskih aluminijastih platiščih Cayenne SportPlus, lakiranih razširitvah kolotekov in štirih športnih izpušnih ceveh iz litega aluminija. Mreža sprednjih odprtin za dovod zraka je lakirana v barvi vozila. Nov diskretno-eleganten kovinski lak v vulkansko sivi barvi je na voljo izključno za Cayenne Turbo S.

Športno terensko vozilo je serijsko opremljeno z zračnim vzmetenjem, uravnavanjem višine podvozja in nastavljanjem odmika od tal vključno s sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM), ki je – prav tako serijsko – vgrajen v kombinaciji z aktivnim stabiliziranjem nagibanja Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) in krmiljenjem servotronic, pri katerem se servo podpora prilagaja glede na hitrost vožnje. Z vključitvijo keramičnih zavor Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) v ponudbo individualne opreme Porsche poudarja svojo vodilno vlogo kot ponudnik izjemno vzdržljivih zavornih kolutov iz karbona in keramike. Z novim modelskim letom so vrhunski zavorni koluti, ki so bili prvotno razviti za potrebe športnega avtomobilizma, tako prvič na voljo tudi za prestižna in dinamična vozila SUV in ne samo za tipične športne avtomobile. Premer zavornih kolutov na sprednji premi znaša 410 mm, na zadnji pa 370 mm. Za zaviranje skrbijo 6-batna aluminijasta zavorna sedla spredaj in 4-batna aluminijasta zavorna sedla zadaj. PCCB je razen za Cayenne Turbo S na voljo tudi za Cayenne S, GTS in Turbo v kombinaciji z 20-colskimi ali večjimi platišči.

K prestižu vrhunskega modela Cayenne Turbo S prispeva tudi serijska notranja oprema, ki med drugim vključuje športna sprednja sedeža s komfortnim pomnilnim paketom, zadnjo sedežno klop, oblikovano kot enojni sedeži, vstopne letve iz legiranega jekla z oznako modela, ekskluzivno dvobarvno kombinacijo (črna/havanna in črna/jekleno siva) vključno s kontrastnimi šivi, ter dvobarvni usnjen volan s podloženim obročem.

Poleg tega je v novi model serijsko vgrajen tudi multimedijski sistem Porsche Communication Management PCM z navigacijskim modulom s trdim diskom in zaslonom na dotik, ki omogoča številne nove funkcije in intuitivno upravljanje. Kot dodatna oprema so za Cayenne Turbo S kot tudi za ostale izvedbe te modelske serije na voljo glasovno upravljanje navigacijskega sistema, ki pri vnosu cilja prepozna cele besede, univerzalni audio vmesnik (s priključkom za MP3), Bluetooth za priklop mobilnega telefona ter TV-modul za sprejem analognih in digitalnih prizemeljskih TV-signalov. Serijski sistem BOSE® Surround Sound s 14 zvočniki ima večjo nazivno moč (410 W); pri predvajanju audio ali video DVD-plošč se zvok reproducira v formatu 5.1 Discrete Surround.

Cayennu Turbo S še večjo moč kot Cayennu Turbo zagotavljata izpopolnjen sesalni sistem in optimiran krmilnik motorja. Poleg največje moči je za 50 Nm večji tudi največji navor, ki znaša 750 Nm in je na voljo v območju od 2250 do 4500 1/min. Porsche Cayenne Turbo S od 0 do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde (od 0 do 60 mph v 4,7 sekunde), največjo hitrost pa doseže pri 280 km/h. Prodaja se prične poleti 2008. Cena osnovne izvedbe na slovenskem trgu (z 19-odstotnim DDV) znaša 151.805 EUR.

sorodni članki