g. Joc Pečečnik
Na letošnji že 13. Slovenski marketinški konferenci, ki bo potekala 27. in 28. maja 2008 v Portorožu, bodo na dveh okroglih mizah govorili najuspešnejši slovenski podjetniki in podjetnice, direktorji in direktorice o svojem poslovnem razvoju in uspehu, gledano skozi marketinške oči. Naj omenimo samo nekatere: Joc Pečečnik (Elektronček), Angelika Mlinar (Angelski keksi), Mateja Jesenek (Mercator), Sandi Češko (Studio Moderna), Janez Škrabec (Riko) in drugi.
Sicer pa bo dvodnevni program potekal takole:
-
27. maj ob 16.20 do 18.00 bodo direktorji Joc Pečečnik (Elektronček), Sandi Češko (Studio Moderna), Maria Anselmi (Bisnode) in Mateja Jesenek (Poslovni sistem Mercator) na okrogli mizi odgovarjali na vprašanje: Kaj šteje v očeh kupca?
-
28. maj ob 14.00 do 15.30 pa bdodo podjetniki Boštjan Kozole (Eurosad), Auguštin Penič (Viva La Musica Augustin) in dr. Angelika Mlinar (Angelski keksi) na okrogli mizi, ki jo bo odprl uvodničar Janez Škrabec (Riko) razpravljali o dilemi: Kako podjetniki razumejo kupca?
Vsem zgoraj naštetim so organizatorji marketinške konference postavili nekaj vprašanj:
- Kako vi razumete kupca?
- Kaj je tisto, kar šteje v očeh vašega kupca?
- Prodajate tisto, kar znate delati, ali tisto, kar želijo vaši odjemalci?
- Kako to ugotovite?
- Kakšna je vaša povezava med podjetništvom, marketingom in managerstvom?
V tem prispevku pa vam predstavljamo odgovore, ki jih je mag. Nastja Mulej dobila na omenjena vprašanja od direktorja podjetja Elektronček – Joca Pečečnika. Obenem vam na kratko predstavljamo njegov življenjepis in kaj sam pravi o sebi in svojem uspehu.
Joc Pečečnik, Elektronček
“Predvsem v zadnjem času je težko odpreti časopis ali revijo, da ne bi bilo kje omenjeno moje ime ali ime katerega od mojih podjetij, mojih načrtov... Zase sam lahko rečem, da sem v prvi vrsti predvsem srečen človek, ki ima rad svoje življenje, svojo družino, okolje, v katerem živim, šele potem sem uspešen podjetnik, kateremu meje pomenijo cel svet in ki ga v prvi vrsti ne zanimajo indeksi in številke. V življenju me ne zanimata kapital in premoženje, temveč sta to posledica dobrega in trdega dela. Kapital je le orodje, bogastvo pa glava, ki mora biti na pravem mestu.” “Vedno sem imel občutek, da moram v življenju nekaj doseči. Zame je uspeh uresničitev neke ideje. To pomeni, da je uspeh mojega posla posledica iskrenega uživanja v delu”. |
V nadaljevanju pa še njegovi odgovori:
1. Kako vi razumete kupca?
Joc Pečečnik, Elektronček: Kupca razumem kot najpomembnejši element pri kreiranju poslovnih uspehov, saj je kupec sodnik, promotor in plačnik hkrati. V kupce se zelo poglobimo, jim želimo ugajati in jih zadovoljiti v vseh pogledih.
2. Kaj je tisto, kar šteje v očeh kupca?
Joc Pečečnik, Elektronček: V očeh vseh kupcev, in seveda so med njimi tudi naši, šteje njihov pomen. V naših podjetjih se s profesionalnim pristopom, vrhunsko kvaliteto servisa in produktov ter individualno obravnavo vsak dan trudimo, da kupcu pokažemo, da smo odvisni od njega, in da je osnovni cilj v našem podjetju ta, da bo on uspešen in zadovoljen z našimi produkti. Ker se v igralništvu učinek igralnega aparata lahko izmeri vsak dan, nam je velikokrat prav takšen pristop omogočil, da smo premagali mnogo večjo in močnejšo konkurenco, ki ne more zagotoviti individualnega pristopa in takšno prilagodljivost kot naša podjetja.
3. Prodajate tisto, kar znate delati, ali tisto, kar želijo vaši odjemalci?
Joc Pečečnik, Elektronček: Prodajamo tisto, kar znamo in tisto, kar želijo naši kupci. V primeru, da prodajamo tisto, kar želijo kupci, prevzemajo sami riziko na svoja ramena, v kolikor jim prodajamo stvari, za katere mi smatramo, da so glede na trg in lokacijo »ta pravi«, prevzemamo tudi finančni riziko za njegovo poslovanje.
4. Kako to ugotovite?
Joc Pečečnik, Elektronček: V naši industriji je to sila preprosto, saj se uspeh naših produktov meri po finančnem prihodku aparata na dan. Naša naloga je, da analiziramo želje igralcev in pripravimo pogoje, da igralci vzljubijo naše produkte. Ker so v vsaki državi posebne okoliščine imamo veliko prilagajanj in zelo unificirane produkte.
5. Kakšna je vaša povezava med podjetništvom, marketingom in managerstvom?
Joc Pečečnik, Elektronček: V bistvu je meni lastna funkcija podjetnik. Kot član uprave se nahajam v funkciji, ki mi je bolj obveznost kot želja. Moje podjetniške ideje in strategija, ki jo snujem, se uresničuje kot pravo interpretacijo v realnem okolju in način, kako se ideja ali strategija uveljavi v živem okolju določam na začetku novih projektov jaz, kar pomeni, da sem hkrati tudi marketinški vodja.
Vir in več informacij: http://www.finance.si/smk, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si