g. Sandi Češko
Na konferenci, ki bo potekala 27. in 28. maja 2008 v Portorožu, bodo na dveh okroglih mizah govorili najuspešnejši slovenski podjetniki in podjetnice, direktorji in direktorice o svojem poslovnem razvoju in uspehu, gledano skozi marketinške oči. Naj omenimo samo nekatere: Joc Pečečnik (Elektronček), Angelika Mlinar (Angelski keksi), Mateja Jesenek (Mercator), Sandi Češko (Studio Moderna), Janez Škrabec (Riko) in drugi.
Sicer pa bo dvodnevni program potekal takole:
-
27. maj ob 16.20 do 18.00 bodo direktorji Joc Pečečnik (Elektronček), Sandi Češko (Studio Moderna), Maria Anselmi (Bisnode) in Mateja Jesenek (Poslovni sistem Mercator) na okrogli mizi odgovarjali na vprašanje: Kaj šteje v očeh kupca?
-
28. maj ob 14.00 do 15.30 pa bdodo podjetniki Boštjan Kozole (Eurosad), Auguštin Penič (Viva La Musica Augustin) in dr. Angelika Mlinar (Angelski keksi) na okrogli mizi, ki jo bo odprl uvodničar Janez Škrabec (Riko) razpravljali o dilemi: Kako podjetniki razumejo kupca?
Vsem zgoraj naštetim so organizatorji marketinške konference postavili nekaj vprašanj:
- Kako vi razumete kupca?
- Kaj je tisto, kar šteje v očeh vašega kupca?
- Prodajate tisto, kar znate delati, ali tisto, kar želijo vaši odjemalci?
- Kako to ugotovite?
- Kakšna je vaša povezava med podjetništvom, marketingom in managerstvom?
V tem prispevku pa vam predstavljamo odgovore, ki jih je mag. Nastja Mulej dobila na omenjena vprašanja od direktorja Studia Moderne gospoda Sandi-ja Češka. Obenem vam na kratko predstavljamo njegov življenjepis.
Sandi Češko, Studio Moderna
Sandi Češko, kot soustanovitelj podjetja ORIA, enega prvih privatnih podjetij v Sloveniji, in solastnik podjetja Studio Moderna, vodilnega sistema podjetij na področju direktnega marketinga, ki ima svoja podjetja v vsej Vzhodni Evropi, velja za uspešnega podjetnika in izjemnega poslovnega inovatorja. Modele, ki jih je s svojimi sodelavci razvil in izpeljal v poslovnem svetu, so in jih uporabljajo pomembna in velika podjetja v Evropi. |
V nadaljevanju pa še njegovi odgovori:
1. Kako vi razumete kupca?
Sandi Češko, Studio Moderna: Tako, da ga nenehno spoznavam.
2. Kaj je tisto, kar šteje v očeh kupca?
Sandi Češko, Studio Moderna: Zaupanje.
3. Kakšna je vaša povezava med podjetništvom, marketingom in managerstvom?
Sandi Češko, Studio Moderna: Inovativnost.
Vir in več informacij: http://www.finance.si/smk, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si