Odprite vrata kreativnosti v podjetju
Inovacija je mogočna beseda, ki jo velika podjetja najraje uporabljajo v odmevnih oglaševalskih kampanjah. Inovacija pomeni nekaj novega, novosti pomenijo rast, ob rasti pa že pomislimo na visoke cene delnic in počitniško hišico na Floridi.
Toda inovacija je več kot le velikost. Samo zato, ker majhna podjetja nimajo milijone evrov vrednega budžeta za raziskave in razvoj, še ne pomeni, da ne morejo vpeljevati inovacij. Nasprotno, še bolj kreativna morajo biti, da lahko ostanejo konkurenčna.
Kar ni lahko. Manjša podjetja so velikokrat prezaposlena s sedanjostjo, da bi lahko mislila na prihodnost.
Kar je najpomembnejše. Dobra novica pa je, da inovacija ni le produkt visoke možganske aktivnosti in debelega budžeta. Inovacije se lahko pokažejo v kateremkoli segmentu kakršnegakoli podjetja – od referenta v recepciji do vodje informacijske tehnologije. Čeprav je popolna demokracija v podjetju več kot le nepraktična, pa bi moral vsak od zaposlenih dobiti priložnost, da svoje ideje deli z vodilnimi. Na koncu koncev gre vse za dobrobit podjetja.
Vir: Forbes.com, Unlock Your Company’s Creativity
Toda inovacija je več kot le velikost. Samo zato, ker majhna podjetja nimajo milijone evrov vrednega budžeta za raziskave in razvoj, še ne pomeni, da ne morejo vpeljevati inovacij. Nasprotno, še bolj kreativna morajo biti, da lahko ostanejo konkurenčna.
Kar ni lahko. Manjša podjetja so velikokrat prezaposlena s sedanjostjo, da bi lahko mislila na prihodnost.
Kar je najpomembnejše. Dobra novica pa je, da inovacija ni le produkt visoke možganske aktivnosti in debelega budžeta. Inovacije se lahko pokažejo v kateremkoli segmentu kakršnegakoli podjetja – od referenta v recepciji do vodje informacijske tehnologije. Čeprav je popolna demokracija v podjetju več kot le nepraktična, pa bi moral vsak od zaposlenih dobiti priložnost, da svoje ideje deli z vodilnimi. Na koncu koncev gre vse za dobrobit podjetja.
Vir: Forbes.com, Unlock Your Company’s Creativity