| 

Aktualno

SEAT v letu 2007 spet posloval z dobičkom

SEAT v letu 2007 spet posloval z dobičkom

Španski avtomobilski proizvajalec SEAT je v letu 2007 zabeležil dobiček iz rednega poslovanja v višini 44 milijonov EUR (v skladu s španskimi računovodskimi standardi), kar je za 136 milijonov EUR več kot leta 2006. Dobiček po obdavčitvi je znašal 170 milijonov EUR, tj. 219 milijonov EUR več kot leta 2006, čisti prihodek iz poslovanja pa 5.971 milijona EUR, 1,5 odstotka več kot leta 2006 (5.880 milijona EUR). Znesek investicij za raziskave in razvoj, za nove produkte, izboljšanje procesov in infrastrukture se je povečal na 504 milijone EUR, kar je 24,4 % več kot leta 2006 (405 milijonov EUR).

Na sedežu družbe SEAT v Martorellu je predsednik uprave Erich Schmitt takole komentiral poslovne rezultate: “Pri SEAT-u smo se delavci in vodstvo izjemno potrudili, da smo že leto prej, kot je bilo načrtovano, dosegli preobrat v poslovanju. To je osnova za prihodnost SEAT-a. Osredotočamo se na športne, privlačno oblikovane avtomobile, ki so prijazni do okolja in izdelani z vso natančnostjo.”

SEAT je leta 2007 prodal 431.000 vozil, kar predstavlja 0,4 % rast v primerjavi z letom 2006 (429.300). Najboljše prodajne rezultate so zabeležili v Franciji (+5,1 %) in Veliki Britaniji (+5,8 %) ter na novih trgih Srednje in Vzhodne Evrope (+27,3 %); prodaja je najbolj poskočila na Poljskem (+70,6 %). Med kupci sta bila najbolj priljubljena León in Ibiza.

Pri napovedi prihodnje strategije in projektov je bil Schmitt odločen: “Naša strategija za naslednjih 10 let je doseči prodajo 800.000 vozil in 15 % prihodek od investicij, zavzeti vodilno mesto glede designa in kakovosti v segmentih, v katerih so prisotna naša vozila, in postati najboljši španski delodajalec.”

Za bližnjo prihodnost je napovedal nov model v segmentu A0, ki ga bodo predstavili leta 2008, ter limuzino in karavan segmenta B, ki bosta kupcem na voljo leta 2009.

Za letošnje leto Schmitt pričakuje: “V letu 2008 bomo pri SEAT-u dosledno izvajali SEAT Excellence Program in tako povečali število prodanih vozil ter še izboljšali dobiček iz rednega poslovanja.”


Vir: Porsche Slovenija d.o.o.

sorodni članki