Deset razlogov zakaj ne dokončate svojega dela
Imate težave s tem, da ne morete postoriti vsega svojega dela? Vam ostajajo nedokončani projekti, za katere preprosto ne najdete časa, da bi jih končali!? Zasedeni ste 24 ur na dan, pa se nekaterih reči sploh še niste lotili, drugo delo pa je storjeno le »na pol«. Skratka znašli ste se v začaranem krogu nedokončanih projektov in vse tako kaže, kot da ne boste prav ničesar več izpeljali do konca!
Morda vam kateri izmed naštetih razlogov stojijo na poti, da bi storili čisto vse, kar ste si zadali in kar so vam poleg vsega naprtili še drugi. Če je tako, je čas, da ukrepate, preden bo prepozno in bodo posledice vplivale na vaš poslovni uspeh in na osebno življenje.
1. Pri delu vas vse prevečkrat zmotijo. Po raznih raziskavah so vodilni delavci in managerji izjavili (kar 66% vprašanih), da je najbolj moteči dejavnik med delom: elektronsko sporočilo. Drugi moteči dejavniki, ki vas lahko zmotijo pri delu, so dnevne krize v službi, osebne zadeve, telefonski klici, nenapovedani poslovni obiski in sestanki, brskanje po svetovnem spletu, hrup iz sosednje pisarne, razni zvoki in šumi.
2. Nimate pravih virov informacij in opreme (orodja) za delo. Računovodja potrebuje kalkulator, mizar potrebuje dleto in večina pisarniških delavcev potrebuje računalnik, programsko opremo, telefon in še kaj. Velikokrat delo trpi ravno zaradi neustrezne ali/in nezadostne delovne opreme, ki bi jo morali imeti vedno na razpolago.
3. Preprosto ne veste »kaj delate«, kakšne so vaše naloge. Vse prevečkrat se zgodi, da zaposlenim ni popolnoma jasno kaj prav za prav od njih zahtevajo, kako je njihovo delo pomembno, in kaj z njim prispevajo v podjetju. Razlogi so različni: ali so bila navodila podana nejasno, ali jih niso razumeli in se niso upali prositi za dodatna pojasnila, ali pa za delo, ki naj bi ga opravljali, niso dovolj usposobljeni.
4. Imate preprosto preveč dela. Ali ste si sami nakopali dela čez glavo in četudi delate 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne morete vsega postoriti sami. Ali je to posledica premalo delovne sile ali pa ste nepoboljšljiv perfekcionist in deloholik in zardi tega najraje vse narediti sami! V vsakem primeru, delo ni opravljeno!
5. Ste slabo organizirani. Delate raztreseno preko celotnega dneva, če pa seštejete svoje efektivne ure, bi na koncu ugotovili da vse skupaj niste dejansko »delali« niti 8 ur!
6. Ste prezahtevni sami do sebe. Vedno in povsod stremite k perfekciji. Nikoli niste zadovoljni s svojim delom in s končnim rezultatom. Ob tem nikoli ne odlagate dela na jutri, če ga lahko opravite že danes. Vse želite storiti takoj in popolno!
7. Počutite se premalo cenjenega. Če menite, da ste za svoje delo premalo plačani in da vas ob tem še ne cenijo dovolj, se velikokrat zgodi, da vaš delovni zanos upada in da dela ne opravljate sto odstotno tako, kot bi ga sicer lahko.
8. Merila in kriteriji uspešnosti v vašem podjetju se nenehno menjajo. Delate na projektu in se bližate proti koncu, ko dobite nova navodila: ali da projekt ni več pomemben in da se lotite drugega dela, ali da se navodila za izdelavo le-tega popolnoma spremenijo, da dobite nove sodelavce in jih morate v projekt vpeljati čisto pri koncu … skratka nikoli ne veste od kje in kdaj bodo priletela nova navodila in nove smernice!
9. Izgorelost. Ste utrujeni, ste stalno v pogonu, nikoli dovolj čas za osebno življenje, ste pod stalnim stresom v službi, in nimate pravega ravnotežje med zasebnim in poslovnim življenjem. Na vas se vršijo stalni pritiski, delate po 18 ur dan, dela pa nikakor ne morete dokončati! Razlog je, da ste izgoreli, iztrošeni!
10. Vaša nagrada za dobro opravljeno delo je: še več dela. Velikokrat se zgodi, da vas nadrejeni za dobro opravljeno delo nagradi z še več dela. Ali celo z dodatnim delom, ki ga odvzame vašemu sodelavcu in ga dodeli vam, ker ste »tako dober« delavec! Povsem normalno je, da niste več motivirani pri delu!
Urška Č.
Povzeto po www.forbes.com - 10 Reasons You’re Not Getting Your Work Done, By Tag Goulet, FabJob.com
Morda vam kateri izmed naštetih razlogov stojijo na poti, da bi storili čisto vse, kar ste si zadali in kar so vam poleg vsega naprtili še drugi. Če je tako, je čas, da ukrepate, preden bo prepozno in bodo posledice vplivale na vaš poslovni uspeh in na osebno življenje.
1. Pri delu vas vse prevečkrat zmotijo. Po raznih raziskavah so vodilni delavci in managerji izjavili (kar 66% vprašanih), da je najbolj moteči dejavnik med delom: elektronsko sporočilo. Drugi moteči dejavniki, ki vas lahko zmotijo pri delu, so dnevne krize v službi, osebne zadeve, telefonski klici, nenapovedani poslovni obiski in sestanki, brskanje po svetovnem spletu, hrup iz sosednje pisarne, razni zvoki in šumi.
2. Nimate pravih virov informacij in opreme (orodja) za delo. Računovodja potrebuje kalkulator, mizar potrebuje dleto in večina pisarniških delavcev potrebuje računalnik, programsko opremo, telefon in še kaj. Velikokrat delo trpi ravno zaradi neustrezne ali/in nezadostne delovne opreme, ki bi jo morali imeti vedno na razpolago.
3. Preprosto ne veste »kaj delate«, kakšne so vaše naloge. Vse prevečkrat se zgodi, da zaposlenim ni popolnoma jasno kaj prav za prav od njih zahtevajo, kako je njihovo delo pomembno, in kaj z njim prispevajo v podjetju. Razlogi so različni: ali so bila navodila podana nejasno, ali jih niso razumeli in se niso upali prositi za dodatna pojasnila, ali pa za delo, ki naj bi ga opravljali, niso dovolj usposobljeni.
4. Imate preprosto preveč dela. Ali ste si sami nakopali dela čez glavo in četudi delate 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne morete vsega postoriti sami. Ali je to posledica premalo delovne sile ali pa ste nepoboljšljiv perfekcionist in deloholik in zardi tega najraje vse narediti sami! V vsakem primeru, delo ni opravljeno!
5. Ste slabo organizirani. Delate raztreseno preko celotnega dneva, če pa seštejete svoje efektivne ure, bi na koncu ugotovili da vse skupaj niste dejansko »delali« niti 8 ur!
6. Ste prezahtevni sami do sebe. Vedno in povsod stremite k perfekciji. Nikoli niste zadovoljni s svojim delom in s končnim rezultatom. Ob tem nikoli ne odlagate dela na jutri, če ga lahko opravite že danes. Vse želite storiti takoj in popolno!
7. Počutite se premalo cenjenega. Če menite, da ste za svoje delo premalo plačani in da vas ob tem še ne cenijo dovolj, se velikokrat zgodi, da vaš delovni zanos upada in da dela ne opravljate sto odstotno tako, kot bi ga sicer lahko.
8. Merila in kriteriji uspešnosti v vašem podjetju se nenehno menjajo. Delate na projektu in se bližate proti koncu, ko dobite nova navodila: ali da projekt ni več pomemben in da se lotite drugega dela, ali da se navodila za izdelavo le-tega popolnoma spremenijo, da dobite nove sodelavce in jih morate v projekt vpeljati čisto pri koncu … skratka nikoli ne veste od kje in kdaj bodo priletela nova navodila in nove smernice!
9. Izgorelost. Ste utrujeni, ste stalno v pogonu, nikoli dovolj čas za osebno življenje, ste pod stalnim stresom v službi, in nimate pravega ravnotežje med zasebnim in poslovnim življenjem. Na vas se vršijo stalni pritiski, delate po 18 ur dan, dela pa nikakor ne morete dokončati! Razlog je, da ste izgoreli, iztrošeni!
10. Vaša nagrada za dobro opravljeno delo je: še več dela. Velikokrat se zgodi, da vas nadrejeni za dobro opravljeno delo nagradi z še več dela. Ali celo z dodatnim delom, ki ga odvzame vašemu sodelavcu in ga dodeli vam, ker ste »tako dober« delavec! Povsem normalno je, da niste več motivirani pri delu!
Urška Č.
Povzeto po www.forbes.com - 10 Reasons You’re Not Getting Your Work Done, By Tag Goulet, FabJob.com