| 

Aktualno

Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro in TT Roadster 2.0 TDI quattro

Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro in TT Roadster 2.0 TDI quattro

Audi z novim Audijem TT, ki ga žene motor TDI, spet postavlja nova merila: to je namreč kombinacija pristne športnosti in izjemne zmogljivosti ter senzacionalne učinkovitosti. Audi TT Coupé 2.0 TDI quattro in Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro sta prva dva serijska športna avtomobila, ki ju poganja dizelski motor. Kombinacija, ki prepriča: novi dvolitrski štirivaljnik ustvarja dinamično moč 125 kW (170 KM) in navor 350 Nm. Pri tem pa znaša povprečna poraba pri TT Coupéju oz. TT Roadsterju samo okrog 5,3 litra oz. 5,5 litra goriva na 100 km – takšnih vrednosti doslej v segmentu športnih avtomobilov ni dosegal še nihče.

Ravno s sintezo visoke dinamike in nizke porabe goriva Audi že več let narekuje tempo razvoja. Audijevi motorji TDI že vse od predstavitve leta 1989 utirajo pot tehnologiji, ki je z vidika učinkovitosti najuspešnejša na svetu, obenem pa postavlja razvojne smernice za celotno avtomobilsko industrijo. S svojo močjo, kultiviranostjo in zelo ugodno porabo goriva so danes ti motorji sinonim za sodoben in premišljen način športne vožnje. Zmagovalni pohod dizelskega dirkalnika Audi R10 TDI na dirki 24 ur Le Mansa in na ameriški seriji Le Mans je zgovorno pokazal, kako visok je potencial te tehnologije.

Tudi Audijevi dizelski motorji za serijsko vgradnjo navdušujejo z dinamičnim značajem – odslej celo v športnih avtomobilih. TT Coupé quattro z motorjem 2.0 TDI pospeši od nič do 100 km/h v 7,5 sekunde, njegova največja hitrost pa je 226 km/h. Audi TT Roadster, prav tako opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom quattro, porabi za standardni pospešek le okrog desetinke sekunde več, njegova največja hitrost pa znaša 223 km/h. S porabo, ki se giblje okrog 5,5 litra na 100 km – kar ustreza emisiji CO2 samo 144 g/km, sta obe različici odličen dokaz uspeha, ki ga Audi dosega s svojo strategijo učinkovitosti.

sorodni članki