Porsche GT3 RsR
Najmočnejša dirkalna izvedba 911 bistveno izboljšana.
Stuttgart. Porsche GT3 RSR vstopa v novo modelsko leto z vrsto izboljšav. Najmočnejši dirkalnik na osnovi Porscheja 911 je pripravljen na nove izzive mednarodnih vztrajnostnih dirk (razred GT2). V pretekli sezoni je med drugim slavil zmago v svojem razredu na 24-urnih dirkah v Le Mansu in Spaju, postal pa je tudi skupni zmagovalec dirke 24 ur Nürburgringa. Jasen prepoznavni znak novega GT3 RSR je aerodinamično močno izboljšan sprednji del. Večina inovacij pa se skriva pod karoserijo z zmanjšano maso.
Za boljši oprijem na cesti in obenem manjši zračni upor poleg dobro vidnih dodatnih usmernikov zraka na spodnjem delu sprednjega odbijača skrbi tudi izboljšano vodenje zraka z novimi stranskimi odprtinami za dovod svežega zraka. Zasnova zadnjega dela in zadnji usmernik zraka sta enaka kot pri predhodnem modelu. Številne prilagoditve kinematike podvozja zagotavljajo bistveno boljši mehanski oprijem. Povečan je tudi obseg možnih nastavitev na podvozju.
3,8-litrski bokser motor modela GT3 RSR je z izjemo minimalnih izboljšav ostal nespremenjen. Moč 342 kW (465 KM) razvije pri 8.000 1/min, največji navor 430 Nm pa je na voljo pri 7.250 1/min. Omejevalnik števila vrtljajev se pri tem učinkovitem šestvaljniku aktivira pri 9.400 vrtljajih ročične gredi.
Obsežno tehnično znanje, pridobljeno ob snovanju športnega prototipa RS Spyder, je postalo osnova za povsem nov menjalnik modela GT3 RSR. Sekvenčni 6-stopenjski menjalnik, ki so ga razvili Porschejevi inženirji, je občutno lažji kot menjalnik predhodnika, zanj pa je značilno tudi bistveno manjše notranje trenje. Manjši kot pri polgredeh ekipam dovoljuje več manevrskega prostora pri nastavitvah podvozja.
GT3 RSR je poleg modelov GT3 Cup in GT3 Cup S tretji dirkalnik na osnovi Porscheja 911, zasnovan za preizkušnje v športnem avtomobilizmu. Z izjemo ekskluzivnega športnega prototipa RS Spyder je to najhitrejši in najmočnejši dirkalnik iz Weissacha. Porsche bo predvidoma izdelal okrog 35 vozil, ki bodo na voljo ekipam po vsem svetu.
Stuttgart. Porsche GT3 RSR vstopa v novo modelsko leto z vrsto izboljšav. Najmočnejši dirkalnik na osnovi Porscheja 911 je pripravljen na nove izzive mednarodnih vztrajnostnih dirk (razred GT2). V pretekli sezoni je med drugim slavil zmago v svojem razredu na 24-urnih dirkah v Le Mansu in Spaju, postal pa je tudi skupni zmagovalec dirke 24 ur Nürburgringa. Jasen prepoznavni znak novega GT3 RSR je aerodinamično močno izboljšan sprednji del. Večina inovacij pa se skriva pod karoserijo z zmanjšano maso.
Za boljši oprijem na cesti in obenem manjši zračni upor poleg dobro vidnih dodatnih usmernikov zraka na spodnjem delu sprednjega odbijača skrbi tudi izboljšano vodenje zraka z novimi stranskimi odprtinami za dovod svežega zraka. Zasnova zadnjega dela in zadnji usmernik zraka sta enaka kot pri predhodnem modelu. Številne prilagoditve kinematike podvozja zagotavljajo bistveno boljši mehanski oprijem. Povečan je tudi obseg možnih nastavitev na podvozju.
3,8-litrski bokser motor modela GT3 RSR je z izjemo minimalnih izboljšav ostal nespremenjen. Moč 342 kW (465 KM) razvije pri 8.000 1/min, največji navor 430 Nm pa je na voljo pri 7.250 1/min. Omejevalnik števila vrtljajev se pri tem učinkovitem šestvaljniku aktivira pri 9.400 vrtljajih ročične gredi.
Obsežno tehnično znanje, pridobljeno ob snovanju športnega prototipa RS Spyder, je postalo osnova za povsem nov menjalnik modela GT3 RSR. Sekvenčni 6-stopenjski menjalnik, ki so ga razvili Porschejevi inženirji, je občutno lažji kot menjalnik predhodnika, zanj pa je značilno tudi bistveno manjše notranje trenje. Manjši kot pri polgredeh ekipam dovoljuje več manevrskega prostora pri nastavitvah podvozja.
GT3 RSR je poleg modelov GT3 Cup in GT3 Cup S tretji dirkalnik na osnovi Porscheja 911, zasnovan za preizkušnje v športnem avtomobilizmu. Z izjemo ekskluzivnega športnega prototipa RS Spyder je to najhitrejši in najmočnejši dirkalnik iz Weissacha. Porsche bo predvidoma izdelal okrog 35 vozil, ki bodo na voljo ekipam po vsem svetu.