Prva je najtežja
Za nove podjetnike je gotovo najtežji izziv pridobiti prvo stranko. Glavna razloga sta lahko dva: prvi je ta, da se novopečeni podjetniki še bojijo prodajati svoje storitve/izdelke, drugi pa, da si kupci ne upajo biti prvi, ki ta izdelek/storitev kupijo.
Kako prestopiti to oviro?
Na strani podjetnika je potrebno premagati strah pred sklepanjem poslov – strah pred prodajo. Vsekakor za novega podjetnika ni lahko kupce prepričati, naj mu dajo svoj denar. Toda pravi poslovnež bo moral to ponavljati znova in znova.
Na strani kupcev pa je treba premagati miselnost »nočem biti prvi«, saj stranke ali kupci sledijo drugim. Če sta na isti ulici dve restavraciji, prva je polna, druga pa povsem prazna, bodo gostje raje v vrsti počakali na mizo v prvi restavraciji, pa čeprav so v tisto ulico zavili prvič.
Prodaja pa zahteva vztrajnost – po vsej verjetnosti boste velikokrat zavrnjeni. To je pač dejstvo, ki ga mora podjetnik v svetu posla sprejeti kot nekaj povsem vsakdanjega.
Tina P.
Kako prestopiti to oviro?
Na strani podjetnika je potrebno premagati strah pred sklepanjem poslov – strah pred prodajo. Vsekakor za novega podjetnika ni lahko kupce prepričati, naj mu dajo svoj denar. Toda pravi poslovnež bo moral to ponavljati znova in znova.
Na strani kupcev pa je treba premagati miselnost »nočem biti prvi«, saj stranke ali kupci sledijo drugim. Če sta na isti ulici dve restavraciji, prva je polna, druga pa povsem prazna, bodo gostje raje v vrsti počakali na mizo v prvi restavraciji, pa čeprav so v tisto ulico zavili prvič.
Prodaja pa zahteva vztrajnost – po vsej verjetnosti boste velikokrat zavrnjeni. To je pač dejstvo, ki ga mora podjetnik v svetu posla sprejeti kot nekaj povsem vsakdanjega.
Tina P.