| 

Postal sem podjetnik

Za uspešen razvoj podjetja

Za uspešen razvoj podjetja

Kot podjetnik verjetno že veste, da je strankam potrebno vsak dan ponuditi kaj novega, izboljšanega in naprednejšega. Podjetje mora svoje izdelke in storitve stalno izboljševati in razvijati, seveda v skladu s potrebami tržišča. Podjetnik se ne more zanašati na to, da bo svojo prihodnost gradil zgolj na izdelkih in storitvah, ki jih že ponuja, saj je v tem primeru obsojeno na poslovanje z vedno istimi strankami, ki postajajo vedno bolj občutljive na ceno, to pa podjetju zmanjšuje dobičkonosnost.

Zato je že v zgodnji fazi pomembno, da ima podjetje jasno zastavljene cilje, terminski in finančni načrt in načrt promocije izdelka. Pomembna je tudi okvirna opredelitev cene že v fazi razvoja, in ne šele v času komercializacije izdelka. Za vse to je potrebna tudi osnovna analiza trga in izdelane smernice v strategiji trženja.

Ker pa podjetnika na trgu ponavadi čaka močna konkurenca, je izredno pomembna izbira ozkega, specializiranega trga, konkretnega, ožjega segmenta, saj mu to pri promociji omogoča doseganje boljšega odziva publike, kot pa da se usmeri na vso publiko. Pri razvoju novosti je bistvena tudi ciljna skupina, kateri je izdelek ali storitev namenjena, potrebno je predvideti in pregledati konkurenčno ponudbo in opredeliti ceno, ki pomembno odraža kakovost in prednost novega produkta. V Sloveniji pa je dodatna ovira tudi majhen trg, kar podjetje lahko rešuje s prodorom v tujino.

Da bi torej prepoznali priložnost za lansiranje novega produkta ali storitve, je potrebna nenehna prisotnost na trgu. Novosti boste torej uvajali glede na analizo povečanega povpraševanja, poleg tega pa boste z novimi, inovativnimi idejami tudi sami vplivali na povpraševanje.

Tina P.

sorodni članki