Program za vodenje prejetih računov za enostavnejše poslovanje
Program za vodenje prejetih računov je za podjetje odlična rešitev, da si olajša poslovanje. Dobavitelji vam za dostavljeno blago izstavijo veliko število računov, zato je včasih pregled nad njimi težaven. Sploh če imate večje število dobaviteljev, je lahko vse skupaj zelo naporno. Da bi si olajšali dolgotrajno zbiranje računov ter si s tem prihranili dragoceni čas, vam je na voljo program za vodenje prejetih računov.
Kako deluje tak program in kateri podatki so vam na voljo?
V njem so zbrani vsi podatki, ki jih potrebujete. Vsak račun je številčen pod svojo zaporedno številko. Zraven so navedeni tudi podatki o posameznem dobavitelju. Nato sledi znesek, ki mu ga dolgujete. Pripisan je podatek o datumu prispetja in datumu knjiženja računa, podatek, kdaj je prišlo do sestave dokumenta in kdaj je bila storitev opravljena. Ko znesek plačate, enostavno vpišete datum in vrednost, ki ste jo nakazali dobavitelju. Na tak način imate vse podatke zbrane na enem mestu. izognete se zamudam plačil, saj točno vidite, kdaj bo za posamezen način pretekel rok