Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost podjetja
Podjetniške vode so za marsikoga mamljive. Gre za način dela, pri katerem ste sam svoj šef, sami si lahko izberete, s kom boste delali, izdelate svoj urnik in se predvsem ukvarjate z nečem, kar vas res veseli. So pa le redki, ki se podajo v podjetništvo, tudi na dolgi rok uspešni. Uspeh podjetja je med drugim odvisen tudi od dejavnikov, ki so navedeni spodaj.
Inovativna poslovna ideja
Če želite uspeti, je pomembno, da imate dobro idejo. Sploh v primeru, ko vstopate na trg, kjer vlada močna konkurenca, mora biti vaša ideja drugačna, posebna. V nečem morate tako izstopate, da se bodo stranke rade odločale za vas. Pri tem morate vedeti, kakšni so trendi, kaj je tisto, kar ljudje v danem trenutku potrebujejo, želijo. Morate biti vedno en korak naprej.
Sposobnosti in vizija
Pomembno je, da ima podjetnik močno vizijo, usmerjenost k ciljem in da ima sposobnosti, s katerimi bo lažje prišel do zadanega. Ker pri podjetju večinoma ne gre za eno osebo, ampak za ekipo, je zato ključnega pomena tudi, da podjetnik okoli sebe zbere prave ljudi, ki jih bo poganjala enaka vizija. Hkrati je pomembno dati vsakega zaposlenega na tisto delovno mesto, kjer bo lahko najbolje izkoristil svoje potenciale in sposobnosti.
Socialna mreža
Za uspeh podjetnika je zelo pomembno, da ima okoli sebe prave ljudi in da si zgradi kvalitetno socialno mrežo. Na tak način lahko pride ob pravem času do pravih informacij, dobi nasvete, sklene poslovna partnerstva itd. Zato je pomembno, da se podjetnik nauči hitro navezovati stike z ljudmi in jih ohranjati.
Trdo delo
Biti sam svoj šef ne pomeni, da se dela čim manj. Ravno obratno. Podjetniki večinoma delajo še dosti več kot ostali. Sploh na začetku poslovanja, mora podjetnik vložiti veliko časa v zagon dejavnosti. Pomisliti mora na vse. Je pa vse lažje, ko delate tisto, kar vas veseli.
Znati prodajati
Človek, ki se mu prodaja upira, ne bo nikoli uspešen podjetnik. Podjetnik je tisti, ki se mora postaviti za tisto, kar ponuja trgu, znati to dobro predstaviti in prodati. Ne gre le za finančno plat. Prodati mora znati idejo, zgodbo, koncept ideje. Pri tem pa je ključna samozavest.