Trženje blagovne znamke
Le malo je tako močnih tržnih orodij, kot je blagovna znamka. Ta sicer ni pomembna le zaradi svoje tržne vrednosti, pravzaprav v izhodišču niti ni namenjena temu – bistvo znamke je ločevanje med izdelki v konkurenčni ponudbi, poleg tega pa zagotavlja pravno varnost, ki preprečuje zlorabe zaščitenih znakov. Vsekakor so že to dovolj dobri razlogi za registracijo znamke, zato je ta korak en izmed prvih, na katere mora pomisliti podjetnik ob vstopu na nov trg ali ob pripravi novih izdelkov in storitev. Kar pa ne pomeni, da ne bo s pridom izkoristil tudi drugih prednosti, ki jih prinaša imetniku njegova znamka. Hitro se namreč izkaže, da je zaščitena blagovna znamka odlična za trženje, če jo le znamo primerno izkoristiti za ta namen.
Blagovna znamka služi ločevanju med konkurenčnimi izdelki, s tem pa neizogibno vpliva tudi na prepoznavnost izdelkov in storitev. Posredno to pomeni, da znamka vpliva tudi na prepoznavnost podjetja. Res so mnoga podjetja prepoznavna prav pod simboli svojih najbolj priljubljenih blagovnih znamk, čeprav te morda predstavljajo le droben segment njihove ponudbe. Nekatera podjetja celo prevzamejo simbole svojih najuspešnejših znamk in se raje predstavljajo pod temi.
Iz prepoznavnosti, ki jo gradi blagovna znamka, izhajajo še druge prednost. Znamke so neprecenljive v promociji, uporabljajo se v najrazličnejših tržnih vlogah, odlično se znajdejo praktično povsod. Oglaševanje brez blagovnih znamk praktično ne bi moglo obstajati, vsekakor pa ne bi bilo tako učinkovito, zato je še kako pomembno, da podjetje dobro razmisli o znakih, ki jih želi zaščititi – ti bodo morda ključno odločali o prihodnosti podjetja.
Trženje brez blagovne znamke
Brez zaščitene znamke smo izpostavljeni zlorabam in celo kraji – morda bo konkurent kar sam registriral znake, pod katerimi brez ustrezne zaščite delujemo. Pravno za to ni nobenih zadržkov. Zato je trženje brez blagovne znamke zahtevno in neučinkovito opravilo, ki za resno podjetje gotovo sploh ne pride v poštev.