Se je Spotify končno vdal zahtevam Taylor Swift?
Izgleda, kot da je Spotify pripravljen umakniti svoje največje pravilo, ki pravi, da naj bo glasba brezplačna za vse.
Z nekaterimi glasbenimi izvajalci so bili zaradi omenjene mentalitete veliko let v konfliktu. Taylor Swift, na primer, je zasedla naslovnice mnogih revij, ko se je lansko leto odločila, da se njen novi album 1989 ne bo pojavil na spletni platformi Spotify, ker podjetje ni želelo omejiti dostopa do albuma samo za tiste, ki bi storitev dejansko plačali.
Od takrat naprej ne kaže nobenega interesa v Spotify. Taylor pravi, da ima njena glasba vrednost in da je noče dajati zastonj. Po njenem mnenju je glasba umetnost in umetnost je pomembna ter redka. Po njenem mnenju ima glasba visoko vrednost in nikakor ne more biti zastonj. Podobno tudi Adele in Coldplay držijo svoje albume daleč proč od spletne platforme Spotify.
Velike založbe že nekaj časa lobirajo Spotify, da malo prilagodi svoja pravila, vendar zaenkrat brez uspeha. Švedsko podjetje trdi, da je 'freemium' jedro njihovega podjetja in plačljivost bi imela za njih hude posledice, saj ljudem dajejo možnost, da si glasbo predvajajo zastonj in to ne glede na to, kolikokrat to želijo storiti. Nekateri izmed njih postanejo naročniki in so pripravljeni plačati za storitev, ki jo ponujajo.
Zadnje čase pa je Spotify v skrbeh, da njihova ponudba ne bo dovolj mamljiva, če bo plačljiva. Posledično bo vedno manj poslušalcev, ki bi se sčasoma spreobrnili v plačnike.
Vir: Forbes, Vir slike: Forbes