| 

Aktualno

Alibaba obvladuje spletno maloprodajo na Kitajskem

Alibaba obvladuje spletno maloprodajo na Kitajskem

Spletna maloprodaja na Kitajskem je v letu 2014 znašala dobrih 353 milijard evrov, ocenjuje spletni analitični portal eMarketer. To je kar za 35 odstotkov več kot v letu 2013, predstavlja pa desetino celotne prodaje na Kitajskem.

Do leta 2018 bo trg spletne maloprodaje na Kitajskem vreden že več kot 834 milijard evrov, njen delež v celotni maloprodaji pa bo znašal 16,6 odstotka. S tem bo vrednost kitajske spletne maloprodaje še enkrat presegla vrednost drugega največjega trga spletne trgovine – ZDA.

Spletno trgovino na Kitajskem obvladujejo domača maloprodajna podjetja, pri čemer so najuglednejša v lasti spletnega giganta Alibabe. Glede na raziskavo med spletnimi kupci na Kitajskem iz julija 2014 ti v največji meri uporabljajo Alibabine spletne trgovine, kot sta Taobao, ki jo uporablja 72 odstotkov kitajskih spletnih kupcev, ter Tmall in Jingdong (JD.com) z 42,6 oziroma 39,8 odstotka uporabnikov.

Med preostalimi vodilnimi desetimi spletnimi trgovci na Kitajskem so Yihaodian, spletna trgovina s prehrambenimi izdelki, ki je deloma v lasti ameriškega trgovca Wal-Mart, Alibabina spletna stran s popusti Meituan, trgovina z elektroniko Suning, Alibaba.com, trgovec s popusti vip.com in Amazonova kitajska različica Amazon.cn.

Kitajski kupci na spletu najraje kupujejo oblačila – kar 78,8 odstotka je v zadnjih treh mesecih pred omenjeno julijsko raziskavo na spletu kupilo obleke, čevlje, klobuke in druge modne dodatke.

Vir: eMarketer

sorodni članki