Evropski trg programatičnega oglaševanja je bil lani vreden 2,1 milijarde evrov
Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je na konferenci dmexco v nemškem Kölnu objavil podatke o vrednosti trga programatičnega oglaševanja v Evropi. V lanskem letu se je njegova vrednost povečala kar za 111 odstotkov, in sicer s slabe milijarde evrov v letu 2012 na 2,1 milijarde evrov v letu 2013.
Evropski trg programatičnega oglaševanja je bil lani vreden 2,1 milijarde evrov
Gre za prvo celostno raziskavo evropske spletne oglaševalske panoge o programatičnem oglaševanju, katerega pomen v digitalnem oglaševalskem ekosistemu se strmo povečuje. Številke, povezane s programatičnim oglaševanjem, do katerih je IAB Europe prišel s pomočjo raziskovalne hiše IHS Technology, bodo odslej vključene tudi v obsežno raziskavo o stanju evropskega spletnega oglaševalskega trga IAB Europe AdEx.
Po besedah Townsend Feehan, direktorice IAB Europe, je zanesljiv podatek o vrednosti programatičnega oglaševanja dragoceno orodje tako za podjetja, ki poslujejo v digitalnem oglaševalskem sistemu, kot tudi za druge deležnike, da bi bolje razumeli razvoj tega mladega in inovativnega sektorja.
Daniel Knapp, direktor oglaševalskih raziskav pri IHS Technology in avtor raziskave, pravi, da programatični medijski zakup nedvomno narašča, kar dokazujejo tako številne obstoječe raziskave kot povratne informacije s strani spletne oglaševalske panoge. »Toda dejanska velikost in obseg trga sta bila dolgo časa odprti vprašanji. Ta raziskava nanju uspešno odgovarja,« je povedal Knapp. Graham Wylie, član delovne skupine za programatično oglaševanje pri IAB Europe, k temu dodaja, da je »podatek o velikosti programatičnega trga kompas za lastnike medijev, agencije in druge igralce, ki kaže smer razvoja trga.«
vir:mm magazin
Evropski trg programatičnega oglaševanja je bil lani vreden 2,1 milijarde evrov
Gre za prvo celostno raziskavo evropske spletne oglaševalske panoge o programatičnem oglaševanju, katerega pomen v digitalnem oglaševalskem ekosistemu se strmo povečuje. Številke, povezane s programatičnim oglaševanjem, do katerih je IAB Europe prišel s pomočjo raziskovalne hiše IHS Technology, bodo odslej vključene tudi v obsežno raziskavo o stanju evropskega spletnega oglaševalskega trga IAB Europe AdEx.
Po besedah Townsend Feehan, direktorice IAB Europe, je zanesljiv podatek o vrednosti programatičnega oglaševanja dragoceno orodje tako za podjetja, ki poslujejo v digitalnem oglaševalskem sistemu, kot tudi za druge deležnike, da bi bolje razumeli razvoj tega mladega in inovativnega sektorja.
Daniel Knapp, direktor oglaševalskih raziskav pri IHS Technology in avtor raziskave, pravi, da programatični medijski zakup nedvomno narašča, kar dokazujejo tako številne obstoječe raziskave kot povratne informacije s strani spletne oglaševalske panoge. »Toda dejanska velikost in obseg trga sta bila dolgo časa odprti vprašanji. Ta raziskava nanju uspešno odgovarja,« je povedal Knapp. Graham Wylie, član delovne skupine za programatično oglaševanje pri IAB Europe, k temu dodaja, da je »podatek o velikosti programatičnega trga kompas za lastnike medijev, agencije in druge igralce, ki kaže smer razvoja trga.«
vir:mm magazin