Marketinški proračuni na najvišji ravni v zadnjih petih letih
Skoraj dve tretjini (60 odstotkov) podjetij namerava v letu 2014 povečati svoje marketinške proračune, medtem ko je bilo lani takšnih 54 odstotkov, leta 2012 pa 45 odstotkov, kaže poročilo družb Responsys in Econsultancy.
Poročilo o marketinških proračunih za leto 2014, ki temelji na mednarodni raziskavi med več kot 600 oglaševalci, upošteva višino sredstev, ki jih podjetja namenjajo tako spletnim kot klasičnim marketinškim kanalom in tehnologijam. Medtem ko namerava 71 odstotkov vprašanih podjetij v letu 2014 povečati sredstva za digitalni marketing, pa jih le 20 odstotkov načrtuje povečanje proračunov za klasične marketinške kanale. V povprečju bodo 38 odstotkov svojih celotnih proračunov namenila digitalnim kanalom, kar je za 3 odstotke več kot lani. Kljub temu pa se jih skoraj polovica (48 odstotkov) strinja, da je le malo (ali pa sploh ne) razlike med digitalnimi in tradicionalnimi proračuni.
Kot ključno gonilo marketinških naložb izpostavljajo vsebinski marketing, saj namerava 74 odstotkov podjetij temu področju nameniti več sredstev, kar je za 4 odstotne točke več podjetij kot v letu 2013.
»Z veseljem opažamo, da bodo podjetja v letošnjem letu več vlagala v marketing, še posebej v raznolike digitalne kanale in medije. Vsebinski marketing bo še naprej »vroče« področje marketinških naložb, kar je posledica vedno večjega pomena prisluženih medijev,« pravi Linus Gregoriadis, direktor raziskav pri družbi Econsultancy.
Poročilo izpostavlja še večjo usmerjenost oglaševalcev k pridobivanju novih strank, saj jih 34 odstotkov navaja, da se bodo še bolj trudili pridobiti nove kupce, medtem ko se jih bo le 18 odstotkov še v večji meri prizadevalo, da obdržijo obstoječe kupce. Simonu Robinsonu, starejšemu direktorju marketinga za regijo EMEA pri podjetju Responsys, se ta trend zdi problematičen: »S tem ko podjetja ne bodo namenjala zadostnih sredstev za povečevanje zvestobe in vrednosti kupca v celotnem življenjskem ciklu, se bodo ujela v krog nikoli končanih marketinških akcij, njihova donosnost pa bo upadala.«
Med drugimi trendi, ki jih navaja poročilo, je tudi večja usmerjenost k mobilnemu marketingu, saj 63 odstotkov podjetij načrtuje povečanje proračuna zanj z namenom pridobivanja novih kupcev, 60 odstotkov pa jih bo proračun za mobilni marketing povečalo z namenom obdržati obstoječe kupce.
MM Magazin
Vir: The Drum
Kot ključno gonilo marketinških naložb izpostavljajo vsebinski marketing, saj namerava 74 odstotkov podjetij temu področju nameniti več sredstev, kar je za 4 odstotne točke več podjetij kot v letu 2013.
»Z veseljem opažamo, da bodo podjetja v letošnjem letu več vlagala v marketing, še posebej v raznolike digitalne kanale in medije. Vsebinski marketing bo še naprej »vroče« področje marketinških naložb, kar je posledica vedno večjega pomena prisluženih medijev,« pravi Linus Gregoriadis, direktor raziskav pri družbi Econsultancy.
Poročilo izpostavlja še večjo usmerjenost oglaševalcev k pridobivanju novih strank, saj jih 34 odstotkov navaja, da se bodo še bolj trudili pridobiti nove kupce, medtem ko se jih bo le 18 odstotkov še v večji meri prizadevalo, da obdržijo obstoječe kupce. Simonu Robinsonu, starejšemu direktorju marketinga za regijo EMEA pri podjetju Responsys, se ta trend zdi problematičen: »S tem ko podjetja ne bodo namenjala zadostnih sredstev za povečevanje zvestobe in vrednosti kupca v celotnem življenjskem ciklu, se bodo ujela v krog nikoli končanih marketinških akcij, njihova donosnost pa bo upadala.«
Med drugimi trendi, ki jih navaja poročilo, je tudi večja usmerjenost k mobilnemu marketingu, saj 63 odstotkov podjetij načrtuje povečanje proračuna zanj z namenom pridobivanja novih kupcev, 60 odstotkov pa jih bo proračun za mobilni marketing povečalo z namenom obdržati obstoječe kupce.
MM Magazin
Vir: The Drum