Po zaslugi oglaševanja Google povečal dobiček za 17 odstotkov
V zadnjem trimesečju leta 2013 je spletni gigant Google v primerjavi z enakim obdobjem lani svoj dobiček povečal za 17 odstotkov, in sicer na 2,5 milijarde evrov. V tem obdobju je podjetju uspelo povečati število plačanih klikov kar za 31 odstotkov.
Kljub 17-odstotnemu povečanju tako prihodkov (ti so v zadnji četrtini leta 2013 dosegli 12,5 milijarde evrov) kot dobička pa se je povprečna cena na klik (CPC) znižala za 11 odstotkov, kar je posledica večjega števila prodanih oglasov na mobilnih napravah, ki dosegajo nižje cene kot oglasi na spletnih straneh osebnih računalnikov.
Google tako ostaja vodilni igralec na digitalnem oglaševalskem trgu, čeprav bo še moral poiskati način povečanja prihodkov iz mobilnega oglaševanja, da se bodo lahko merili z rezultati, ki jih dosega z »navadnim« spletnim oglaševanjem.
MM Magazin
Vir: The Drum, New York Times
Kljub 17-odstotnemu povečanju tako prihodkov (ti so v zadnji četrtini leta 2013 dosegli 12,5 milijarde evrov) kot dobička pa se je povprečna cena na klik (CPC) znižala za 11 odstotkov, kar je posledica večjega števila prodanih oglasov na mobilnih napravah, ki dosegajo nižje cene kot oglasi na spletnih straneh osebnih računalnikov.
Google tako ostaja vodilni igralec na digitalnem oglaševalskem trgu, čeprav bo še moral poiskati način povečanja prihodkov iz mobilnega oglaševanja, da se bodo lahko merili z rezultati, ki jih dosega z »navadnim« spletnim oglaševanjem.
MM Magazin
Vir: The Drum, New York Times