Novi Porsche 911 Targa
Z inovativno targa streho: svetovna premiera sodobne klasike.
Svetovna premiera za 911 Targo: na severnoameriškem mednarodnem avtomobilskem salonu (NAIAS) v Detroitu Porsche javnosti predstavlja najnovejšo generacijo ekstravagantne različice modela 911. Ta zdaj prvič združuje klasično idejo targa strehe in najsodobnejše udobje upravljanja strehe. Novi model ima tako kot legendarna pra-Targa značilno širok lok namesto B-stebričkov, pomični strešni segment nad sprednjima sedežema in neprekinjeno zadnje steklo brez C-stebričkov. Za razliko od klasičnih modelov lahko pri novi Targi strešni segment odpiramo in zapiramo s pritiskom na gumb. Pri tem popolnoma avtomatski strešni sistem platneni element na spektakularen način zloži za zadnje sedeže. Tipično porschejevska zasnova serijskega štirikolesnega pogona PTM, pri kateri je poudarek na zadnji premi, tudi pri tej najnovejši različici modela 911 zagotavlja optimalno vozno dinamiko na najrazličnejših vrstah podlage in v vseh vremenskih pogojih.
Nova 911 Targa se tako predstavlja kot absolutno inovativna posodobitev klasičnega modela iz leta 1965 in je v tesnem sorodstvu s kabrioleti iz družine 911 Carrera 4. Tehnika in karoserija sta vse do okenske linije namreč v veliki meri enaki. Zaradi kombinacije širokega zadka, ki je značilen za modele s štirikolesnim pogonom, ter targa loka in kupolastega zadnjega stekla deluje najnovejša izpeljanka modela 911 športno, z lego nizko pri tleh.
Dve modelski različici izključno s štirikolesnim pogonom
Nova generacija modela Targa bo tako kot njena predhodnica na voljo v dveh različicah z izključno štirikolesnim pogonom. V 911 Targi 4 bije srce 3,4-litrskega bokser motorja z močjo 257 kW (350 KM), ki v kombinaciji z menjalnikom PDK in
paketom Sport Chrono od 0 do 100 km/h pospeši v samo 4,8 sekunde in doseže končno hitrost 282 km/h. Poraba (skladno z NEVC) znaša – odvisno od menjalnika – med 9,5 in 8,7 l/100 km (223–204 g/km CO2). Še zmogljivejša je 911 Targa 4S z močjo 294 kW (400 KM), ki jo črpa iz 3,8-litrske gibne prostornine. Njena končna hitrost je do 296 km/h, pospešek z menjalnikom PDK in paketom Sport Chrono pa znaša 4,4 sekunde. Poraba goriva se – odvisno od menjalnika – giblje med 10,0 in 9,2 l/100 km (237–214 g/km CO2). Zmogljivosti motorja in vozne zmogljivosti ter učinkovitost so torej na zelo visoki ravni kabrioletov 911 Carrera 4. Oba športna avtomobila sta normirana po standardu Euro 6.
Nova modela 911 Targa bosta naprodaj od 10. maja 2014. V Sloveniji bo zanju potrebno odšteti: za 911 Targo 136.487 EUR, za 911 Targo S pa 162.194 EUR (cena vključuje DMV in DDV).
Nova 911 Targa se tako predstavlja kot absolutno inovativna posodobitev klasičnega modela iz leta 1965 in je v tesnem sorodstvu s kabrioleti iz družine 911 Carrera 4. Tehnika in karoserija sta vse do okenske linije namreč v veliki meri enaki. Zaradi kombinacije širokega zadka, ki je značilen za modele s štirikolesnim pogonom, ter targa loka in kupolastega zadnjega stekla deluje najnovejša izpeljanka modela 911 športno, z lego nizko pri tleh.
Dve modelski različici izključno s štirikolesnim pogonom
Nova generacija modela Targa bo tako kot njena predhodnica na voljo v dveh različicah z izključno štirikolesnim pogonom. V 911 Targi 4 bije srce 3,4-litrskega bokser motorja z močjo 257 kW (350 KM), ki v kombinaciji z menjalnikom PDK in
paketom Sport Chrono od 0 do 100 km/h pospeši v samo 4,8 sekunde in doseže končno hitrost 282 km/h. Poraba (skladno z NEVC) znaša – odvisno od menjalnika – med 9,5 in 8,7 l/100 km (223–204 g/km CO2). Še zmogljivejša je 911 Targa 4S z močjo 294 kW (400 KM), ki jo črpa iz 3,8-litrske gibne prostornine. Njena končna hitrost je do 296 km/h, pospešek z menjalnikom PDK in paketom Sport Chrono pa znaša 4,4 sekunde. Poraba goriva se – odvisno od menjalnika – giblje med 10,0 in 9,2 l/100 km (237–214 g/km CO2). Zmogljivosti motorja in vozne zmogljivosti ter učinkovitost so torej na zelo visoki ravni kabrioletov 911 Carrera 4. Oba športna avtomobila sta normirana po standardu Euro 6.
Nova modela 911 Targa bosta naprodaj od 10. maja 2014. V Sloveniji bo zanju potrebno odšteti: za 911 Targo 136.487 EUR, za 911 Targo S pa 162.194 EUR (cena vključuje DMV in DDV).