| 

Postal sem podjetnik

Kakšna je prisotnost slovenskih mikropodjetij na spletu?

Kakšna je prisotnost slovenskih mikropodjetij na spletu?

Spletno stran ima skoraj šest desetin mikropodjetij, družabna omrežja pa uporablja skoraj četrtina mikropodjetij.

Po podatkih Statističnega urada RS računalnike uporablja 95 % mikropodjetij (podjetja s 5 do 9 zaposlenimi), dostop do interneta jih ima 94%. Pri svojem delu uporablja računalnike 60 % v teh podjetjih zaposlenih oseb, računalnike, povezane z internetom, pa 56 % zaposlenih.

Prednosti družabnih omrežij izkorišča 24% mikropodjetij – večina (23%) jih ima na katerem izmed njih ustvarjen profil (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ itd.), 6% mikropodjetij pa ima uporabniški profil na spletnih straneh, ki omogočajo objave in delitev multimedijskih vsebin (npr. YouTube, Flickr, Picasa, SlideShare itd.). Svoj blog ali mikroblog ima 4 % mikropodjetij. Orodja za izmenjavo, ki temeljijo na Wiki in omogočajo ustvarjanje, urejanje in povezovanje internetnih strani in graditev skupnosti, pa uporablja 1 % mikropodjetij.

Svojo spletno stran ima 57% mikropodjetij, 7% jih ima spletno stran, ki omogoča oddajo naročila ali rezervacije, 3% pa ima spletno stran, ki omogoča sledenje oddanemu naročilu prek spleta.
 
Vir: Statistični urad RS

sorodni članki