Kakšna je prisotnost slovenskih mikropodjetij na spletu?
Spletno stran ima skoraj šest desetin mikropodjetij, družabna omrežja pa uporablja skoraj četrtina mikropodjetij.
Po podatkih Statističnega urada RS računalnike uporablja 95 % mikropodjetij (podjetja s 5 do 9 zaposlenimi), dostop do interneta jih ima 94%. Pri svojem delu uporablja računalnike 60 % v teh podjetjih zaposlenih oseb, računalnike, povezane z internetom, pa 56 % zaposlenih.
Prednosti družabnih omrežij izkorišča 24% mikropodjetij – večina (23%) jih ima na katerem izmed njih ustvarjen profil (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ itd.), 6% mikropodjetij pa ima uporabniški profil na spletnih straneh, ki omogočajo objave in delitev multimedijskih vsebin (npr. YouTube, Flickr, Picasa, SlideShare itd.). Svoj blog ali mikroblog ima 4 % mikropodjetij. Orodja za izmenjavo, ki temeljijo na Wiki in omogočajo ustvarjanje, urejanje in povezovanje internetnih strani in graditev skupnosti, pa uporablja 1 % mikropodjetij.
Svojo spletno stran ima 57% mikropodjetij, 7% jih ima spletno stran, ki omogoča oddajo naročila ali rezervacije, 3% pa ima spletno stran, ki omogoča sledenje oddanemu naročilu prek spleta.
Vir: Statistični urad RSPo podatkih Statističnega urada RS računalnike uporablja 95 % mikropodjetij (podjetja s 5 do 9 zaposlenimi), dostop do interneta jih ima 94%. Pri svojem delu uporablja računalnike 60 % v teh podjetjih zaposlenih oseb, računalnike, povezane z internetom, pa 56 % zaposlenih.
Prednosti družabnih omrežij izkorišča 24% mikropodjetij – večina (23%) jih ima na katerem izmed njih ustvarjen profil (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ itd.), 6% mikropodjetij pa ima uporabniški profil na spletnih straneh, ki omogočajo objave in delitev multimedijskih vsebin (npr. YouTube, Flickr, Picasa, SlideShare itd.). Svoj blog ali mikroblog ima 4 % mikropodjetij. Orodja za izmenjavo, ki temeljijo na Wiki in omogočajo ustvarjanje, urejanje in povezovanje internetnih strani in graditev skupnosti, pa uporablja 1 % mikropodjetij.
Svojo spletno stran ima 57% mikropodjetij, 7% jih ima spletno stran, ki omogoča oddajo naročila ali rezervacije, 3% pa ima spletno stran, ki omogoča sledenje oddanemu naročilu prek spleta.