| 

Aktualno

Ikea ustvarila platformo za prodajo rabljenega pohištva

Ikea ustvarila platformo za prodajo rabljenega pohištva

Švedski proizvajalec pohištva Ikea je v sodelovanju z norveško agencijo SMFB zasnoval »Kampanjo iz druge roke« (»The Second Hand Campaign), celostno oglaševalsko akcijo, ki je s pomočjo tiskanih oglasov, zunanjega oglaševanja in tv-pasic oglaševala rabljene Ikeine izdelke v lasti potrošnikov.
Ikea ustvarila platformo za prodajo rabljenega pohištva

Agencija SMFB in Ikea sta pozvali potrošnike, naj jima pomagajo prodati njihove rabljene izdelke. Številni so se odzvali, Ikea pa jih je izbrala petdeset, ki so nastopili v kampanji. Zbrala je njihove rabljene pohištvene izdelke in ustvarila oglase, v katerih dejansko nastopajo ti predmeti. Poleg slik z rabljenimi izdelki so bile natisnjene resnične telefonske številke njihovih lastnikov, da bi jih potencialni kupci lahko poklicali takoj, ko bi videli oglas. Ikeia stran na Facebooku pa je postala pravi digitalni bolšji trg, kjer so prodajalci in kupci lahko trgovali vsako nedeljo.

Ikeina pobuda k trajnostni prihodnosti je trajala osem tednov, prodani pa so bili vsi rabljeni izdelki.

Vir: Creativity, marketingmagazin

sorodni članki