Profil sodobne podjetnice
Raziskava, opravljena po naročilu podjetja RSM McGadrey, (enega vodilnih na področju računovodskega, davčnega in poslovnega svetovanja, ki je osredotočeno na pomoč pri razvoju srednjih podjetij) in NAWBO ( National Association of Women Business Owners), je postregla z novim profilom dandanašnje povprečne ženske podjetnice. Raziskava je zajela 650 žensk podjetnic, ena od ugotovitev pa je tudi ta, da so podjetnice bolj izobražene.
Še nekatere druge ključne ugotovitve:
- Ženske podjetnice bolj tvegajo: 60 odstotkov vprašanih bi vložilo kar 95% svojih osebnih prihrankov za ustanovitev ali širitev svojega podjetja, ali pa celo zastavilo svoj dom za pridobitev posojila.
- Uspešne so že dalj časa: Več kot 60 odstotkov podjetnic deluje v podjetništvu že šest ali več let.
- Začele so mlade: 40 odstotkov podjetij z več kot 6 mio $ prihodkov je bilo ustanovljenih s strani podjetnih žensk, starosti 20 do 29 let.
- Lahko financirajo svoj posel: Manj kot 6% je tistih podjetnic, ki jim na banki nikoli niso odobrili posojila.
- Poleg uspešnega posla imajo tudi družino: 68 odstotkov je poročenih (povprečje vseh delovnih žensk je 53%), le en odstotek manj jih ima tudi otroke.
- Glavni razlogi za ustanovitev lastnega podjetja so: biti sam svoj šef, več fleksibilnosti in jasen cilj, da ideja uspe.
Raziskava je zajela podjetnice na območju Združenih držav.
Tina P.
Vir: raziskava Rsm Mcgladrey