Nova Porschejeva kabrioleta
Nova vrhunska kabrioleta serije 911 stavita na naslednjo formulo uspeha: voznodinamični razpon novih modelov 911 Turbo1), pomnožen z užitkom v vožnji, ki ga daje avtomobil z odprto streho. 50 let po premierni predstavitvi Porscheja 911 in ob 40. obletnici modela 911 Turbo se bosta 20. novembra na avtomobilskem salonu v Los Angelesu svetovni javnosti prvič predstavila novi različici z odprto streho. Porschejeva ponudba top športnih avtomobilov serije 911 bo tako vključevala štiri modele.
911 Turbo Cabriolet in 911 Turbo S Cabriolet2) se lahko pohvalita z enako neverjetno kombinacijo dinamike, voznih zmogljivosti in učinkovitosti kot kupe, ki ga je Porsche predstavil pred nekaj meseci. Če to povemo s številkami: 3,8-litrski 6-valjni motor s tlačnim polnjenjem; moč 383 kW (520 KM) v 911 Turbo Cabrioletu oz. 412 kW (560 KM) v S-modelu; pospešek od 0 do 100 km/h v 3,5 oz. 3,2 sekunde; največja hitrost do 318 km/h. In to ob dejstvu, da poraba ne preseže 10 litrov. Po novem evropskem voznem ciklusu oba modela za 100 km poti porabita 9,9 l goriva (emisija CO2 znaša 231 g/km). V primerjavi s predhodnikoma to pomeni, da imata nova modela do 22 kW (30 KM) večjo moč, da za 0,2 sekunde hitreje pospešita od 0 do 100 km/h in da sta do 15 odstotkov varčnejša.
Za še boljšo vozno dinamiko: aktivno krmiljenje zadnje preme in aktivna aero-dinamika
Vozne dinamike obeh novih vrhunskih kabrioletov ni mogoče enostavno opisati s številkami. S serijskim menjalnikom z dvojno sklopko PDK in novim štirikolesnim pogonom PTM, z aktivnim krmiljenjem zadnje preme ter aktivno aerodinamiko uvaja-ta odprta modela 911 Turbo najnaprednejše Porschejeve tehnologije zdaj tudi v segment vrhunskih športnih kabrioletov. Krmiljenje zadnje preme izjemno povečuje vodljivost novih kabrioletov tako pri vsakodnevnih vožnjah kot tudi na dirkalnih ste-zah, aktivno aerodinamiko pa voznik lahko s pritiskom na tipko prilagodi za optimalno učinkovitost ali najboljšo možno vozno dinamiko.
Ultradinamične vozne lastnosti obeh novih modelov odraža tudi dizajn. Značilna široka zadnja blatnika sta pri novi generaciji Porschejev 911 Turbo še 28 mm širša kot pri modelih 911 Carrera 4. Med C-stebričkom in zunanjim robom je več kot za dlan velika skoraj ravna površina. Ta učinek širine je pri odprti zložljivi strehi še izrazitejši.
Pri obeh Porschejih 911 Turbo Cabriolet občudujoče poglede pritegne ekskluzivna ploska zložljiva streha z lahkim magnezijevim ogrodjem. Zaradi inovativne tehnologi-je ogrodja ima vozilo pri zaprti zložljivi strehi kupejevsko silhueto. Zložljiva streha se odpre in zapre v približno 13 sekundah, in sicer – tako kot pri predhodnikih – do hit-rosti 50 km/h.
Notranjost s prestižno opremo
Zasnova notranjosti novih kabrioletov serije 911 Turbo se zgleduje po kupejih. Pred-vsem S-model se lahko pohvali z bogato opremo, ki med drugim vključuje ekskluziv-no dvobarvno notranjost (črna / carrera rdeča) in 18-smerno nastavljiva in prilagodlji-va športna sedeža plus s pomnilniško funkcijo. Naslonjala sedežev so oblečena v usnje in prešita s francoskimi šivi, različni elementi notranjosti pa so zasnovani v imitaciji karbona. Avdiosistem Bose je tako kot pri prejšnjih modelih vgrajen serijsko, opcijsko pa se kupci lahko prvič odločijo tudi za avdiosistem Burmester.
Kot dodatna oprema so na voljo radarsko podprt sistem za avtomatsko uravnavanje hitrosti in razdalje, funkcija za prepoznavanje prometnih znakov in omejitev hitrosti na osnovi posnetkov kamere ter kamera za vzvratno vožnjo.
Nova vrhunska kabrioleta serije 911 Turbo bosta kupcem na voljo decembra 2013. Za 911 Turbo Cabriolet bo treba v Nemčiji odšteti 174.431 EUR, za 911 Turbo S Cabriolet pa 207.989 EUR (cena vključuje DDV in deželno opremo).
911 Turbo Cabriolet in 911 Turbo S Cabriolet2) se lahko pohvalita z enako neverjetno kombinacijo dinamike, voznih zmogljivosti in učinkovitosti kot kupe, ki ga je Porsche predstavil pred nekaj meseci. Če to povemo s številkami: 3,8-litrski 6-valjni motor s tlačnim polnjenjem; moč 383 kW (520 KM) v 911 Turbo Cabrioletu oz. 412 kW (560 KM) v S-modelu; pospešek od 0 do 100 km/h v 3,5 oz. 3,2 sekunde; največja hitrost do 318 km/h. In to ob dejstvu, da poraba ne preseže 10 litrov. Po novem evropskem voznem ciklusu oba modela za 100 km poti porabita 9,9 l goriva (emisija CO2 znaša 231 g/km). V primerjavi s predhodnikoma to pomeni, da imata nova modela do 22 kW (30 KM) večjo moč, da za 0,2 sekunde hitreje pospešita od 0 do 100 km/h in da sta do 15 odstotkov varčnejša.
Za še boljšo vozno dinamiko: aktivno krmiljenje zadnje preme in aktivna aero-dinamika
Vozne dinamike obeh novih vrhunskih kabrioletov ni mogoče enostavno opisati s številkami. S serijskim menjalnikom z dvojno sklopko PDK in novim štirikolesnim pogonom PTM, z aktivnim krmiljenjem zadnje preme ter aktivno aerodinamiko uvaja-ta odprta modela 911 Turbo najnaprednejše Porschejeve tehnologije zdaj tudi v segment vrhunskih športnih kabrioletov. Krmiljenje zadnje preme izjemno povečuje vodljivost novih kabrioletov tako pri vsakodnevnih vožnjah kot tudi na dirkalnih ste-zah, aktivno aerodinamiko pa voznik lahko s pritiskom na tipko prilagodi za optimalno učinkovitost ali najboljšo možno vozno dinamiko.
Ultradinamične vozne lastnosti obeh novih modelov odraža tudi dizajn. Značilna široka zadnja blatnika sta pri novi generaciji Porschejev 911 Turbo še 28 mm širša kot pri modelih 911 Carrera 4. Med C-stebričkom in zunanjim robom je več kot za dlan velika skoraj ravna površina. Ta učinek širine je pri odprti zložljivi strehi še izrazitejši.
Pri obeh Porschejih 911 Turbo Cabriolet občudujoče poglede pritegne ekskluzivna ploska zložljiva streha z lahkim magnezijevim ogrodjem. Zaradi inovativne tehnologi-je ogrodja ima vozilo pri zaprti zložljivi strehi kupejevsko silhueto. Zložljiva streha se odpre in zapre v približno 13 sekundah, in sicer – tako kot pri predhodnikih – do hit-rosti 50 km/h.
Notranjost s prestižno opremo
Zasnova notranjosti novih kabrioletov serije 911 Turbo se zgleduje po kupejih. Pred-vsem S-model se lahko pohvali z bogato opremo, ki med drugim vključuje ekskluziv-no dvobarvno notranjost (črna / carrera rdeča) in 18-smerno nastavljiva in prilagodlji-va športna sedeža plus s pomnilniško funkcijo. Naslonjala sedežev so oblečena v usnje in prešita s francoskimi šivi, različni elementi notranjosti pa so zasnovani v imitaciji karbona. Avdiosistem Bose je tako kot pri prejšnjih modelih vgrajen serijsko, opcijsko pa se kupci lahko prvič odločijo tudi za avdiosistem Burmester.
Kot dodatna oprema so na voljo radarsko podprt sistem za avtomatsko uravnavanje hitrosti in razdalje, funkcija za prepoznavanje prometnih znakov in omejitev hitrosti na osnovi posnetkov kamere ter kamera za vzvratno vožnjo.
Nova vrhunska kabrioleta serije 911 Turbo bosta kupcem na voljo decembra 2013. Za 911 Turbo Cabriolet bo treba v Nemčiji odšteti 174.431 EUR, za 911 Turbo S Cabriolet pa 207.989 EUR (cena vključuje DDV in deželno opremo).