| 

Aktualno

Digitalni razkorak med generacijami se zapira

Digitalni razkorak med generacijami se zapira

Starejši potrošniki v Nemčiji so vedno bolj aktivni na spletnih družbenih omrežjih, iz česar raziskovalci sklepajo, da se digitalni razkorak, ki je ločeval generacije, zmanjšuje.
Digitalni razkorak med generacijami se zapira

Nemško združenje IT-panoge BITKOM je v raziskavi med 1.016 uporabniki spleta ugotovilo, da jih 78 odstotkov uporablja vsaj eno družbeno omrežje, kar bi v Nemčiji ustrezalo uporabniški bazi 37 milijonov uporabnikov. V povprečju vsak anketiranec uporablja 2,5 tovrstne platforme. Družbena omrežja uporablja kar 91 odstotkov Nemcev, starih med 14 in 29 let, v starostni skupini med 30 in 49 let pa jih uporablja 76 odstotkov ljudi. Digitalni razkorak med generacijami se zmanjšuje, ugotavlja BITKOM, saj družbena omrežja uporablja že 68 odstotkov ljudi, starih med 50 in 64 let (leta 2010 jih je bilo 60 odstotkov), ter 66 odstotkov starih nad 65 let, kar je za 16 odstotnih točk več kot leta 2010.

»Družbena omrežja postajajo relevantna komunikacijska platforma za vse starostne skupine«, pravi Dieter Kempf, predsednik združenja BITKOM.

Razlik v uporabi družbenih omrežij med spoloma skorajda ni, saj v Nemčiji trenutno 78 odstotkov moških in 77 odstotkov žensk uporablja platforme, kot sta Facebook in Twitter. Največ uporabnikov omrežij je med študenti, kar 93 odstotkov, sledijo samozaposleni s 84 odstotki.

Vir: Warc, marketingmagazin

sorodni članki