Facebook pospešuje rast z mobilnimi oglasi
Čeprav bi selitev uporabnikov Facebooka na mobilne naprave lahko pomenila grožnjo modremu družbenemu omrežju, pa zadnji poslovni rezultati Facebooka kažejo, da njegovi prihodki iz mobilnega oglaševanja rastejo. V drugem četrtletju 2013 so namreč dosegli že 41 odstotkov skupnih oglaševalskih prihodkov Facebooka.
Mobilni oglasi pospešujejo rast Facebooka
Facebookovi prihodki iz mobilnega oglaševanja sicer naraščajo že od tretjega četrtletja leta 2012, pri čemer so največji skok zabeležili ravno v zadnjem četrtletju – s 30-odstotnim deležem v skupnih prihodkih podjetja na 41-odstotnega. Kot piše revija Advertising Age, je nadaljnje pospeševanje rasti mobilnega oglaševanja ključnega pomena za Facebook. Konec junija je imel že 819 milijonov aktivnih mobilnih uporabnikov, kar je za 51 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. To je tudi 71 odstotkov vseh uporabnikov, ki so Facebook obiskali vsaj enkrat na mesec.
Facebook je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel prihodke v višini 1,81 milijarde dolarjev, kar je za 53 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju. Prihodki iz oglaševanja so v tem obdobju znašali 1,6 milijarde dolarjev ali 88 odstotkov celotnih prihodkov Facebooka, kar je 61-odstotna rast v primerjavi z lanskim drugim četrtletjem. Dobiček podjetja je v drugem četrtletju 2013 dosegel 333 milijonov dolarjev, pri čemer je imel še v drugem četrtletju leta 2012, ko so se delnice Facebooka uvrstile v borzno kotacijo, izgubo v višini 157 milijonov dolarjev.
Vir: marketingmagazin.si
Mobilni oglasi pospešujejo rast Facebooka
Facebookovi prihodki iz mobilnega oglaševanja sicer naraščajo že od tretjega četrtletja leta 2012, pri čemer so največji skok zabeležili ravno v zadnjem četrtletju – s 30-odstotnim deležem v skupnih prihodkih podjetja na 41-odstotnega. Kot piše revija Advertising Age, je nadaljnje pospeševanje rasti mobilnega oglaševanja ključnega pomena za Facebook. Konec junija je imel že 819 milijonov aktivnih mobilnih uporabnikov, kar je za 51 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. To je tudi 71 odstotkov vseh uporabnikov, ki so Facebook obiskali vsaj enkrat na mesec.
Facebook je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel prihodke v višini 1,81 milijarde dolarjev, kar je za 53 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju. Prihodki iz oglaševanja so v tem obdobju znašali 1,6 milijarde dolarjev ali 88 odstotkov celotnih prihodkov Facebooka, kar je 61-odstotna rast v primerjavi z lanskim drugim četrtletjem. Dobiček podjetja je v drugem četrtletju 2013 dosegel 333 milijonov dolarjev, pri čemer je imel še v drugem četrtletju leta 2012, ko so se delnice Facebooka uvrstile v borzno kotacijo, izgubo v višini 157 milijonov dolarjev.
Vir: marketingmagazin.si