bolha.com beleži več obiskov kot Facebook
bolha.com je v zadnjem letu zabeležila 20,7-odstotno rast aktivnih malih oglasov katerih število se danes giblje okrog 500.000. Facebook beleži 8,5-odstotno rast slovenskih uporabnikov.
bolha.com beleži več obiskov kot Facebook
Število uporabniških imen na bolha.com je z več kot 800.000 registriranih uporabnikov preseglo število slovenskih uporabnikov družbenega omrežja Facebook, ki ga po podatkih analitičnega orodja quintly.com v Sloveniji uporablja 760.000 uporabnikov.
V zadnjih šestih mesecih so bili na bolha.com najpogosteje iskani mobilni telefoni in tablični računalniki, med katere so se vrinila še iskanja s ključnimi besedami »kolo«, »traktor«, »kosilnica«, »sedežna garnitura« in »otroški voziček«. V poletnih mesecih močno naraste zanimanje za ponudbo v kategoriji Turizem.
Med pogosto iskanimi blagovnimi znamkami so Samsung in Apple (iPhone, iPad), sledijo Tomos, IKEA, Desigual, Stokke, Adidas in Lego.
Zadnji podatki raziskave o merjenju obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da si male oglase na spletu ogleduje nekaj več kot 82 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov. Spletni oglasnik bolha.com se je tako že drugi mesec zapored uvrstil med tri najbolj obiskana spletna mesta v Sloveniji.
bolha.com beleži več obiskov kot Facebook
Število uporabniških imen na bolha.com je z več kot 800.000 registriranih uporabnikov preseglo število slovenskih uporabnikov družbenega omrežja Facebook, ki ga po podatkih analitičnega orodja quintly.com v Sloveniji uporablja 760.000 uporabnikov.
V zadnjih šestih mesecih so bili na bolha.com najpogosteje iskani mobilni telefoni in tablični računalniki, med katere so se vrinila še iskanja s ključnimi besedami »kolo«, »traktor«, »kosilnica«, »sedežna garnitura« in »otroški voziček«. V poletnih mesecih močno naraste zanimanje za ponudbo v kategoriji Turizem.
Med pogosto iskanimi blagovnimi znamkami so Samsung in Apple (iPhone, iPad), sledijo Tomos, IKEA, Desigual, Stokke, Adidas in Lego.
Zadnji podatki raziskave o merjenju obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da si male oglase na spletu ogleduje nekaj več kot 82 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov. Spletni oglasnik bolha.com se je tako že drugi mesec zapored uvrstil med tri najbolj obiskana spletna mesta v Sloveniji.
vir: marketingmagazin.si