| 

Aktualno

Kdo bo marketinški direktor leta 2013?

Kdo bo marketinški direktor leta 2013?

Med 14 kandidati izbrani finalisti Nataša Hajdinjak, Jožko Križan in Darja Teržan
Med sedmimi prijavami za nagrado marketinški direktor leta 2013 je komisija, katere predstavnike je izbral Upravni odbor Društva za marketing Slovenije (DMS), izbrala tri finaliste.
Izbranci, ki so stari več kot 30 let in imajo za seboj vsaj dve leti izvajanja vodstvene funkcije na področju marketinga pri istem delodajalcu, so:
- Nataša Hajdinjak, direktorica Službe za marketing Skupine Helios, Helios Domžale,
- Jožko Križan, direktor marketinga, Olimpijski komite Slovenije, Združenje športnih zvez, in
- Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja, Mlekarna Celeia.
Na razpis za marketinškega direktorja leta 2013, ki se je zaključil 12. aprila, so v DMS prejeli 14 nominacij. Za končno prijavo in s tem potrditev kandidature se je odločilo 7 kandidatov.
‘Vsi kandidati so že s prijavo pokazali pogum, da izpostavijo svoje delo in uspehe ocenjevanju javnosti, kar je vrlina uspešnih. Kandidati dokazujejo, da se je vloga marketinga v zadnjih letih spremenila, in da vse bolj postaja kultura organizacije, njenih strateških usmeritev in taktičnih izvedb. To je tudi osnovni namen marketinga. Vloge kandidatk in kandidatov so pokazale, da marketing vse bolj povezuje procese podjetja oz. organizacije v celoto na vseh ravneh delovanja in postaja vse manj funkcijski,’ ocenjuje letošnji izbor kandidatov za nagrado marketinški direktor/direktorica leta dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS in članica komisije.
Komisijo je sestavljalo osem članov: Eva Aljančič (Si.mobil), Peter Frankl (Časnik Finance), dr. Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta EF in DMS), Gordana Petek Ivandič, Iztok Sila (Sila svetovanje), Sonja Šmuc (Združenje Manager), Milena Štular (Slovenska oglaševalska zbornica in DMS) in Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta).

Glasovanje za naziv marketinški direktor oz. direktorica leta 2013 bo potekalo od 6. do 17. maja 2013. K spletnemu glasovanju bodo v DMS povabili vseh svojih 560 članov in največ sto uveljavljenih akademikov in praktikov s področja marketinga.

Marketinški direktor ali direktorica leta 2013 bo razglašen/a na večerni slovesnosti 18. Slovenske marketinške konference, 21. maja 2013 ob 20.30 v Gledališču Tartini v Piranu.

sorodni članki