Seminar: Uporaba Incoterms 2010 v praksi, Ljubljana, 23.4.2013
Zbornica računovodskih servisov v sodelovanju s Pravno službo GZS organizira seminar
Uporaba Incoterms 2010 v praksi v torek, 23.4.2013, od 9.00 do 14.00 ure v dvorani C v 1. nadstropju GZS Dimičeva 13, Ljubljana
Poznavanje novosti, ki jih prinašajo prenovljeni Incoterms 2010, je pomemben korak k varnosti in znižanju stroškov poslovanja.
Namen:
Seminar je namenjen vsem, ki sodelujejo pri sklepanju in izvajanju prodajnih pogodb v domači in mednarodni trgovini.
Vsebina:
Trgovinske klavzule Incoterms v poslovni praksi veljajo za splošno sprejeti in mednarodno priznani pogodbeni standard. Z vključitvijo klavzule Incoterms v prodajno pogodbo stranki uredita medsebojne pravice in obveznosti v zvezi z dobavo prodanega blaga:
kraj in čas dobave blaga kupcu,
kraj in čas prehoda nevarnosti izgube ali poškodovanja blaga s prodajalca na kupca,
razporeditev blagovnih stroškov med stranki prodajne pogodbe,
druge pravice in obveznosti strank, na primer obveznost izvoznega in uvoznega carinjenja, zavarovanje blaga, sklenitve prevozne pogodbe, pakiranje blaga in podobno.
S sklicevanjem na določeno klavzulo Incoterms v prodajni pogodbi stranki jasno določita medsebojne pravice in obveznosti v zvezi z dobavo blaga in tako pomembno zmanjšata tveganje pravnih zapletov. Poznavanje novosti, ki jih prinašajo prenovljeni Incoterms 2010 je zato pomemben korak k varnosti in znižanju stroškov poslovanja.
Na seminarju bodo prikazane prednosti uporabe novih klavzul Incoterms 2010 na primerih iz domače in mednarodne prakse. Udeleženci bodo na seminarju posamezne klavzule Incoterms 2010 spoznali z vidika njihove vloge v prodajni pogodbi in njihove povezanosti z drugimi pogodbami (prevozna, zavarovalna pogodba), ki so skupaj potrebne za uspešno izvedbo posla, brez nepotrebnih pravnih in komercialnih zapletov.
Program:
1. del: Revizija Incoterms 2010: Katere novosti prinaša? Bistvene novosti revizije Incoterms 2010
2. del: Uporaba klavzul Incoterms 2010 v domači in mednarodni praksi
Klavzule Incoterms kot del prodajne pogodbe
Katera vprašanja prodajne pogodbe urejajo klavzule Incoterms?
Kako izbrati ustrezno klavzulo Incoterms?
Najpogostejše variante klavzul Incoterms - Pazljivo pri variantah!
Pomen pravilnih blagovnih dokumentov pri uporabi klavzul Incoterms
Praktične izkušnje z novima klavzulama DAP in DAT
Prednosti uporabe klavzule FCA za poslovno prakso
Nevarnosti pri uporabi klavzule DDP v praksi
Posebnosti uporabe klavzule CIF v praksi
3. del: Pregled primerov uporabe posameznih klavzul Incoterms 2010 iz prakse
I. Klavzule Incoterms 2010 za kakršnokoli obliko oz. oblike prevoza:
klavzuli EXW/FCA
klavzuli CPT/CIP
klavzule DAT/DAP/DDP
II. Klavzule Incoterms 2010 za morske in notranje plovne poti:
klavzuli CFR/CIF
klavzuli FAS/FOB
III. Povzetek ključnih ugotovitev in diskusija
Ekskluzivna slovensko-angleška izdaja INCOTERMS 2010:
Udeleženci lahko na seminarju prejmejo izvod ekskluzivne slovensko-angleške izdaje knjige Incoterms 2010 po ceni 70,00 EUR + 8,5 % DDV. Več informacij o knjigi najdete na Pravnem portalu GZS.
Trajanje:
9.00 - 14.00
Strokovna izvajalca:
Dr. Andrej Friedl, univ. dipl. pravnik, je generalni sekretar Nacionalnega odbora Mednarodne trgovinske zbornice za Slovenijo (ICC Slovenija). Sodeluje pri oblikovanju vzorčnih pogodb ICC in pravil avtonomnega gospodarskega prava ter na mednarodnih kongresih ICC. Vodil je delovno skupino za pripravo slovensko-angleške izdaje Incoterms 2010, trenutno pa je vodja delovne skupine za pripravo ICC Vodnika po pravilih Incoterms 2010.
V okviru višješolskega študija za program ekonomist in logistični inženir predava gospodarsko in pogodbeno pravo.
Marko Djinović, univ. dipl. pravnik, je direktor Pravne službe GZS in ekspertni svetovalec nacionalnega odbora Mednarodne trgovinske zbornice za Slovenijo (ICC Slovenija). Ukvarja se s svetovanjem strankam na področju gospodarskega pogodbenega in mednarodnega gospodarskega prava, zlasti sklepanja in izvajanja mednarodnih prodajnih pogodb. Bil je član delovne skupine za pripravo slovensko-angleške izdaje pravil Incoterms 2010, trenutno pa je član delovne skupine za pripravo ICC Vodnika po pravilih Incoterms 2010.
Redno predava o mednarodni prodajni pogodbi, pravnih vidikih izvoznega poslovanja in je avtor strokovnih člankov ter monografij iz omenjenih področij.
Kotizacija:
Člani GZS Ostali udeleženci
Kotizacija s knjigo Incoterms 2010 243,95 EUR z DDV
(seminar 140,00 EUR + 20 % DDV & knjiga 70,00 EUR + 8,5 % DDV) 277,55 EUR z DDV
(seminar 168,00 EUR + 20% DDV & knjiga 70,00 EUR + 8,5 % DDV)
Kotizacija brez knjige Incoterms 2010 168,00 EUR z DDV
(140,00 EUR + 20%) 201,60 EUR z DDV
(168,00 EUR + 20%)
Cena zajema udeležbo na seminarju, gradivo, postrežbo z napitki med odmorom in potrdilo o udeležbi.
Na podlagi pisne prijave vam bomo izstavili predračun.
Informacije:
Tajništvo Zbornice računovodskih servisov
Tel.: 01/5898 316
e-pošta: zrs@gzs.si
Prijave in odjave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oz. do 19.4.2013:
s prijavnico v priponki:
GZS - Zbornica računovodskih servisov, Dimičeva 13, Ljubljana
po telefaksu: 01/5898 100
po elektronski pošti: zrs@gzs.si
z elektronsko prijavnico, ki je v nadaljevanju te strani
Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 19.4.2013. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti.
Po Pravilniku o priznavanju dodatnega izobraževanja se za udeležbo na seminarju priznata 2 točki.
Uporaba Incoterms 2010 v praksi v torek, 23.4.2013, od 9.00 do 14.00 ure v dvorani C v 1. nadstropju GZS Dimičeva 13, Ljubljana
Poznavanje novosti, ki jih prinašajo prenovljeni Incoterms 2010, je pomemben korak k varnosti in znižanju stroškov poslovanja.
Namen:
Seminar je namenjen vsem, ki sodelujejo pri sklepanju in izvajanju prodajnih pogodb v domači in mednarodni trgovini.
Vsebina:
Trgovinske klavzule Incoterms v poslovni praksi veljajo za splošno sprejeti in mednarodno priznani pogodbeni standard. Z vključitvijo klavzule Incoterms v prodajno pogodbo stranki uredita medsebojne pravice in obveznosti v zvezi z dobavo prodanega blaga:
kraj in čas dobave blaga kupcu,
kraj in čas prehoda nevarnosti izgube ali poškodovanja blaga s prodajalca na kupca,
razporeditev blagovnih stroškov med stranki prodajne pogodbe,
druge pravice in obveznosti strank, na primer obveznost izvoznega in uvoznega carinjenja, zavarovanje blaga, sklenitve prevozne pogodbe, pakiranje blaga in podobno.
S sklicevanjem na določeno klavzulo Incoterms v prodajni pogodbi stranki jasno določita medsebojne pravice in obveznosti v zvezi z dobavo blaga in tako pomembno zmanjšata tveganje pravnih zapletov. Poznavanje novosti, ki jih prinašajo prenovljeni Incoterms 2010 je zato pomemben korak k varnosti in znižanju stroškov poslovanja.
Na seminarju bodo prikazane prednosti uporabe novih klavzul Incoterms 2010 na primerih iz domače in mednarodne prakse. Udeleženci bodo na seminarju posamezne klavzule Incoterms 2010 spoznali z vidika njihove vloge v prodajni pogodbi in njihove povezanosti z drugimi pogodbami (prevozna, zavarovalna pogodba), ki so skupaj potrebne za uspešno izvedbo posla, brez nepotrebnih pravnih in komercialnih zapletov.
Program:
1. del: Revizija Incoterms 2010: Katere novosti prinaša? Bistvene novosti revizije Incoterms 2010
2. del: Uporaba klavzul Incoterms 2010 v domači in mednarodni praksi
Klavzule Incoterms kot del prodajne pogodbe
Katera vprašanja prodajne pogodbe urejajo klavzule Incoterms?
Kako izbrati ustrezno klavzulo Incoterms?
Najpogostejše variante klavzul Incoterms - Pazljivo pri variantah!
Pomen pravilnih blagovnih dokumentov pri uporabi klavzul Incoterms
Praktične izkušnje z novima klavzulama DAP in DAT
Prednosti uporabe klavzule FCA za poslovno prakso
Nevarnosti pri uporabi klavzule DDP v praksi
Posebnosti uporabe klavzule CIF v praksi
3. del: Pregled primerov uporabe posameznih klavzul Incoterms 2010 iz prakse
I. Klavzule Incoterms 2010 za kakršnokoli obliko oz. oblike prevoza:
klavzuli EXW/FCA
klavzuli CPT/CIP
klavzule DAT/DAP/DDP
II. Klavzule Incoterms 2010 za morske in notranje plovne poti:
klavzuli CFR/CIF
klavzuli FAS/FOB
III. Povzetek ključnih ugotovitev in diskusija
Ekskluzivna slovensko-angleška izdaja INCOTERMS 2010:
Udeleženci lahko na seminarju prejmejo izvod ekskluzivne slovensko-angleške izdaje knjige Incoterms 2010 po ceni 70,00 EUR + 8,5 % DDV. Več informacij o knjigi najdete na Pravnem portalu GZS.
Trajanje:
9.00 - 14.00
Strokovna izvajalca:
Dr. Andrej Friedl, univ. dipl. pravnik, je generalni sekretar Nacionalnega odbora Mednarodne trgovinske zbornice za Slovenijo (ICC Slovenija). Sodeluje pri oblikovanju vzorčnih pogodb ICC in pravil avtonomnega gospodarskega prava ter na mednarodnih kongresih ICC. Vodil je delovno skupino za pripravo slovensko-angleške izdaje Incoterms 2010, trenutno pa je vodja delovne skupine za pripravo ICC Vodnika po pravilih Incoterms 2010.
V okviru višješolskega študija za program ekonomist in logistični inženir predava gospodarsko in pogodbeno pravo.
Marko Djinović, univ. dipl. pravnik, je direktor Pravne službe GZS in ekspertni svetovalec nacionalnega odbora Mednarodne trgovinske zbornice za Slovenijo (ICC Slovenija). Ukvarja se s svetovanjem strankam na področju gospodarskega pogodbenega in mednarodnega gospodarskega prava, zlasti sklepanja in izvajanja mednarodnih prodajnih pogodb. Bil je član delovne skupine za pripravo slovensko-angleške izdaje pravil Incoterms 2010, trenutno pa je član delovne skupine za pripravo ICC Vodnika po pravilih Incoterms 2010.
Redno predava o mednarodni prodajni pogodbi, pravnih vidikih izvoznega poslovanja in je avtor strokovnih člankov ter monografij iz omenjenih področij.
Kotizacija:
Člani GZS Ostali udeleženci
Kotizacija s knjigo Incoterms 2010 243,95 EUR z DDV
(seminar 140,00 EUR + 20 % DDV & knjiga 70,00 EUR + 8,5 % DDV) 277,55 EUR z DDV
(seminar 168,00 EUR + 20% DDV & knjiga 70,00 EUR + 8,5 % DDV)
Kotizacija brez knjige Incoterms 2010 168,00 EUR z DDV
(140,00 EUR + 20%) 201,60 EUR z DDV
(168,00 EUR + 20%)
Cena zajema udeležbo na seminarju, gradivo, postrežbo z napitki med odmorom in potrdilo o udeležbi.
Na podlagi pisne prijave vam bomo izstavili predračun.
Informacije:
Tajništvo Zbornice računovodskih servisov
Tel.: 01/5898 316
e-pošta: zrs@gzs.si
Prijave in odjave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oz. do 19.4.2013:
s prijavnico v priponki:
GZS - Zbornica računovodskih servisov, Dimičeva 13, Ljubljana
po telefaksu: 01/5898 100
po elektronski pošti: zrs@gzs.si
z elektronsko prijavnico, ki je v nadaljevanju te strani
Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 19.4.2013. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti.
Po Pravilniku o priznavanju dodatnega izobraževanja se za udeležbo na seminarju priznata 2 točki.