Audi RS 7 Sportback
Ingolstadt/Detroit, 14. januar 2013. Audi dopolnjuje paleto modelov RS: RS 7 Sportback, ki bo premierno predstavljen na letošnjem avtomobilskem salonu v Detroitu (ZDA), je sinonim za dinamiko v najlepši možni obliki. Veliki petvratni kupe poganja 4.0 TFSI, ki razvije moč 412 kW (560 KM) in vozilo od 0 do 100 km/h pospeši v samo 3,9 s. Najvišja hitrost je sicer elektronsko omejena, vendar je to omejitev mogoče deaktivirati, tako da hitrostna meja znaša 305 km/h. Kljub tem izvrstnim lastnostim pa Audi RS 7 Sportback za 100 km poti v povprečju porabi le 9,8 l goriva.
Estetski dizajn, inovativna tehnologija in impresivna športnost: RS 7 Sportback, Audijev veliki petvratni kupe, v edinstveni obliki združuje številne prednosti. Njegovo srce predstavlja mogočni motor 4.0 TFSI, s katerim Audi strategijo zmanjševanja gibne prostornine prenaša tudi v skupino svojih najprestižnejših modelov. Motor
V8 biturbo iz gibne prostornine 3.993 cm³ črpa suvereno moč – 412 kW (560 KM) doseže v območju od 5.700 do 6.700 1/min, navor 700 Nm pa je na voljo med
1.750 in 5.500 1/min.
Ker je energični 4,0-litrski motor dosledno zasnovan tako, da ima majhne izgube pri izmenjavi plinov in toku zraka, moč razvije zgodaj in spontano. Izpušna stran glav motorja je na notranji, sesalna pa na zunanji strani. Oba twinscroll turbopolnilnika, ki dosežeta relativni polnilni tlak do 1,2 bar, sta skupaj s hladilnikom polnilnega zraka vgrajena v notranjem V-kotu obeh vrst valjev, zaradi česar so poti plinov zelo kratke, odzivnost pa zelo dobra. Tudi krmiljenje motorja, specifično za izvedbe RS, ter sesalni sistem z odprto dušilno loputo pomembno prispevata k dinamičnemu značaju motorja V8 biturbo. Ko voznik pritisne ustrezno tipko in krepko doda plin, preklopne lopute v izpušnem sklopu še ojačajo zvok motorja. Opcijsko je na voljo tudi športni izpušni sistem.
Audi RS 7 Sportback od 0 do 100 km/h pospeši v samo 3,9 s. Najvišja hitrost je serijsko omejena na 250 km/h; z opcijskim Dinamičnim paketom lahko znaša 280 km/h, z Dinamičnim paketom plus pa kar 305 km/h.
Po novem evropskem voznem ciklusu (NEFZ) najnovejši predstavnik družine RS za 100 km poti v povprečju porabi le 9,8 l goriva – k temu vrhunskemu dosežku prispevata tudi serijski sistem start-stop in inovativni toplotni management.
Napredna tehnologija za večjo učinkovitost pri novem Audiju RS 7 Sportback je izklop valjev (cylinder on demand oz. COD). Ta tehnologija pri majhnem do srednjem območju obremenitve in števila vrtljajev izključi valje 2, 3, 5 in 8 tako, da njihove ventile zapre s pomočjo elektromehanskih izvajalnikov. Dokler voznik spet ponovno močno ne doda plina, deluje 4.0 TFSI kot štirivaljni motor. V aktivnih valjih se faze delovanja motorja zamaknejo v smeri večje obremenitve, učinkovitost se poveča.
Vsi preklopi se izvedejo v samo nekaj stotinkah sekunde – tako tekoče in hitro, da se jih skorajda ne občuti in sliši. Aktivno vpetje motorja – še ena Audijeva vrhunska tehnična rešitev – s fazno zamaknjenim nasprotnim nihanjem kompenzira rahle tresljaje, ki nastajajo pri štirivaljnem načinu delovanja. Tehnologija izklopa valjev (COD) zmanjšuje porabo goriva (po NEFZ) za približno 5 %, pri vožnji z zmerno hitrostjo celo za približno 10 %.
Pri Audiju RS 7 Sportback je serijski 8-stopenjski menjalnik tiptronic posebej prilagojen športnemu značaju vozila. Voznik izbira med programoma D in S, prestavlja pa lahko tudi ročno: s prestavnima tipkama na volanu ali izbirno ročico s posebnim dizajnom RS. Nižje prestave tiptronica so zasnovane športno, osma prestava pa kot „overdrive“ z dolgim prestavnim razmerjem prispeva k nižji porabi goriva.
Za razliko od tekmecev s pogonom na dve kolesi je Audi RS 7 Sportback serijsko opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom quattro, ki vozilu zagotavlja večjo vlečno silo in višjo raven varnosti. Srce tega pogona je sredinski diferencial z visoko vrednostjo zapore in lastnim oljnim hladilnikom za uravnavanje temperature. Glede na potrebe porazdeljuje ta sredinski diferencial navor v velikem razponu med sprednjo in zadnjo premo – v osnovi se 60 % navora prenaša na zadnjo premo, 40 % pa na sprednjo.
Diferencialu v ovinkih pomaga inteligentna programska rešitev, imenovana porazdeljevanje navora po posameznih kolesih, ki pri vožnji skozi ovinke v mejnih območjih z minimalnimi posegi zavira razbremenjeni kolesi. Audi opcijsko ponuja športni diferencial na zadnji premi, ki z dvema aktivnima goniloma pogonsko moč brezstopenjsko razporeja med kolesoma.
Audi RS 7 Sportback je serijsko opremljen s poliranimi 20-palčnimi lahkimi kovanimi platišči s 7-krakim dvojnim dizajnom. Opcijsko so za ta vrhunski petvratni kupe na voljo tudi tri izvedbe 21-palčnih litih platišč.
Za velikimi platišči so vgrajene zmogljive zavore. Štirje notranje hlajeni zavorni koluti imajo valovito obliko zunanjega roba, ki prispeva k manjši masi. Premer sprednjih zavornih kolutov znaša 390 mm. Zatiči ločujejo jeklene torne obroče od aluminijastih obročev zavornih kolutov, ki so vpeti v črno lakirana šestbatna zavorna sedla – opcijsko so na voljo tudi rdeče lakirana zavorna sedla. Kupci lahko iz ponudbe dodatne opreme izberejo tudi keramične zavorne kolute, ojačane s karbonskimi vlakni. Premer teh zavornih kolutov znaša 420 mm, zavorna sedla pa so lakirana v antracitno sivi barvi. Elektronski sistem za nadzor stabilnosti (ESC) vključuje športni način delovanja in ga je mogoče v celoti deaktivirati.
Z zračnim vzmetenjem, ki je odlično usklajeno z dinamičnim značajem športnega kupeja, je vožnja z novim RS 7 Sportback športna, a še vedno udobna. Z RS 7 adaptive air suspension je karoserija znižana za 20 mm. Prilagodljivi sistem blaženja – še ena funkcija sistema – pri uravnavanju upošteva stanje cestišča, individualni način vožnje in nastavitev, ki jo je voznik izbral v sklopu Audi drive select – ta sistem za uravnavanje vozne dinamike vozniku omogoča, da v več stopnjah spreminja delovanje pomembnih komponent.
Kot alternativa zračnemu vzmetenju je na voljo trše športno podvozje plus s sistemom dynamic ride control (DRC). To podvozje uporablja jeklene vzmeti in tristopenjsko nastavljive blažilnike, ki so povezani z diagonalnimi oljnimi vodi in centralnim ventilom. Še en opcijski sistem, ki ga je mogoče vključiti v sistem Audi drive select, je dinamično krmiljenje z brezstopenjsko prilagodljivo servopodporo in krmilnim razmerjem. Karakteristike so tako kot pri serijskem elektromehanskem krmiljenju povsem prilagojene modelu RS 7 Sportback.
Približno 20 % karoserije Audija RS 7 Sportback je izdelane iz aluminija, vgrajene pa so številne komponente iz jekel visoke in ultravisoke trdnosti. Visoka togost karoserije predstavlja osnovo za natančno krmiljenje, odlično kakovost izdelave ter nizko raven hrupa v notranjosti vozila.
Audi RS 7 Sportback že na prvi pogled razkriva svoj značaj. Vrsta posebnih oblikovalskih potez daje športno ostrino tekočim kupejevskim linijam – na primer markantno oblikovana odbijača in svetleči črni satasti zaščitni mreži na sprednjem delu ter montažni deli iz matiranega aluminija. Na zadku, ki ga zaključuje električno pomični usmernik zraka, pozornost pritegnejo difuzor in veliki ovalni izpušni cevi.
Za Audi RS 7 Sportback je na voljo deset barv lakov, med drugim tudi nova nardojsko siva in ekskluzivna daytonsko siva v matirani izvedbi. Dva paketa zunanjih elementov – iz matiranega aluminija in karbona – dajeta vozilu še bolj individualno noto. V obeh primerih je na osrednji odprtini za dovod zraka spredaj napis quattro. Pri paketu zunanjih elementov iz karbona sta sprednji razdelilni element (splitter) in difuzor oblikovana še za odtenek bolj markantno. Na voljo so tudi zunanji ogledali z ohišji iz karbona in žarometi s celostno LED-tehnologijo. Oblikovalski elementi so zatemnjeni, kar vozilu zagotavlja prepoznavnost.
Elegantna dinamika pri Audiju RS 7 Sportback zaznamuje tudi voznikov prostor. Okrogli instrumenti imajo črne številčnice, bele skale in rdeče kazalce. Tridimenzionalni napis RS 7 na merilniku števila vrtljajev motorja predstavlja poseben oblikovalski poudarek. Ključ, trikraki usnjeni volan z ravnim spodnjim delom, osvetljene vstopne letve in oba zaslona – za multimedijski sistem (MMI) in voznikov informacijski sistem (FIS) – krasijo oznake RS. Sestavni del voznikovega informacijskega sistema (FIS) je prestavni opozorilnik, ki voznika opozori,
ko motor doseže mejno število vrtljajev, specifični meni RS 7 pa vključuje tudi prikaz polnilnega tlaka, temperature olja in štoparice.
Izvedbe se razlikujejo tudi v ponudbi barv in materialov. Opora za nogo, pedali in tipke s spremenljivo funkcijo (softkeys) na upravljalnem terminalu serijske MMI navigacije plus izstopajo z aluminijastim videzom. Okrasni okvir pod pomičnim zaslonom je lakiran v klavirskem laku.
Dekorativni elementi so serijsko izdelani iz karbona, na voljo pa so še štirje drugi materiali. Črna stropna obloga je del serijske opreme, kupci pa lahko izberejo tudi lunino srebrno oblogo ali oblogo iz črne alkantare. Z opremo iz programa Audi exclusive pa kupci modelu RS 7 Sportback vtisnejo tudi svoj individualni pečat.
Športni sedeži RS z izrazitimi stranicami, integriranimi vzglavniki in napisi RS 7 so del serijske opreme; oblečeni so v črne sedežne prevleke iz kombinacije alkantare in usnja, sredinski deli pa so prešiti v karo vzorcu.
Alternativno so na voljo sedežne prevleke iz vrhunskega črnega ali lunino srebrnega usnja Valcona, ki je prešito s satastim vzorcem. Kupci se za doplačilo lahko odločijo tudi za električno nastavljive komfortne sedeže s pomnilniško funkcijo. Zadnja sedeža imata izrazite linije, odvisno od položaja njunih naslonjal pa znaša prostornina prtljažnika od 535 do 1.390 l.
Poleg že omenjenih elementov vključuje bogata serijska oprema novega Audija RS 7 Sportback med drugim tudi žaromete ksenon plus, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, parkirni sistem plus, triconsko avtomatsko klimatsko napravo, tempomat in Audi sound system. V ponudbo nadstandardne opreme med drugim sodijo projekcijski sistem zaslona, Komfortni paket, Dinamični paket in Dinamični paket plus.
Serijsko MMI navigacijo plus je mogoče odlično nadgraditi z avtotelefonom Bluetooth online. Njegov modul UMTS vozniku na zaslonu prikazuje individualno prilagojene spletne storitve v sklopu Audi connect, dostopna točka WLAN pa povezuje mobilne naprave sopotnikov. Vrhunec ponudbe modularnih avdiosistemov predstavlja Bang & Olufsen Advanced Sound System.
Tudi na področju asistenčnih sistemov se Audi RS 7 Sportback lahko pohvali z najsodobnejšimi tehničnimi rešitvami. Mednje sodi Audi adaptive cruise control s funkcijo Stop&Go, ki vključuje nabor ukrepov Audi pre sense front. Audi adaptive cruise control skrbi, da zmogljivi kupe za vozilom pred seboj vedno vozi na ustrezni varnostni razdalji, v številnih primerih pa lahko vozniku pomaga, da se izogne prometni nesreči ali pa vsaj omili posledice trčenja.
Audi active lane assist vozniku pomaga vzdrževati smer na voznem pasu, parkirni sistem s krmilno avtomatiko pa olajšuje parkiranje, saj samostojno vrti volan. Asistenca za nočni vid z označevanjem zaznanih pešcev pripomore k temu, da je vožnja v temi bolj sproščena. Varnostno opremo dopolnjujeta Audi side assist in sistem za prikaz omejitve hitrosti.
Estetski dizajn, inovativna tehnologija in impresivna športnost: RS 7 Sportback, Audijev veliki petvratni kupe, v edinstveni obliki združuje številne prednosti. Njegovo srce predstavlja mogočni motor 4.0 TFSI, s katerim Audi strategijo zmanjševanja gibne prostornine prenaša tudi v skupino svojih najprestižnejših modelov. Motor
V8 biturbo iz gibne prostornine 3.993 cm³ črpa suvereno moč – 412 kW (560 KM) doseže v območju od 5.700 do 6.700 1/min, navor 700 Nm pa je na voljo med
1.750 in 5.500 1/min.
Ker je energični 4,0-litrski motor dosledno zasnovan tako, da ima majhne izgube pri izmenjavi plinov in toku zraka, moč razvije zgodaj in spontano. Izpušna stran glav motorja je na notranji, sesalna pa na zunanji strani. Oba twinscroll turbopolnilnika, ki dosežeta relativni polnilni tlak do 1,2 bar, sta skupaj s hladilnikom polnilnega zraka vgrajena v notranjem V-kotu obeh vrst valjev, zaradi česar so poti plinov zelo kratke, odzivnost pa zelo dobra. Tudi krmiljenje motorja, specifično za izvedbe RS, ter sesalni sistem z odprto dušilno loputo pomembno prispevata k dinamičnemu značaju motorja V8 biturbo. Ko voznik pritisne ustrezno tipko in krepko doda plin, preklopne lopute v izpušnem sklopu še ojačajo zvok motorja. Opcijsko je na voljo tudi športni izpušni sistem.
Audi RS 7 Sportback od 0 do 100 km/h pospeši v samo 3,9 s. Najvišja hitrost je serijsko omejena na 250 km/h; z opcijskim Dinamičnim paketom lahko znaša 280 km/h, z Dinamičnim paketom plus pa kar 305 km/h.
Po novem evropskem voznem ciklusu (NEFZ) najnovejši predstavnik družine RS za 100 km poti v povprečju porabi le 9,8 l goriva – k temu vrhunskemu dosežku prispevata tudi serijski sistem start-stop in inovativni toplotni management.
Napredna tehnologija za večjo učinkovitost pri novem Audiju RS 7 Sportback je izklop valjev (cylinder on demand oz. COD). Ta tehnologija pri majhnem do srednjem območju obremenitve in števila vrtljajev izključi valje 2, 3, 5 in 8 tako, da njihove ventile zapre s pomočjo elektromehanskih izvajalnikov. Dokler voznik spet ponovno močno ne doda plina, deluje 4.0 TFSI kot štirivaljni motor. V aktivnih valjih se faze delovanja motorja zamaknejo v smeri večje obremenitve, učinkovitost se poveča.
Vsi preklopi se izvedejo v samo nekaj stotinkah sekunde – tako tekoče in hitro, da se jih skorajda ne občuti in sliši. Aktivno vpetje motorja – še ena Audijeva vrhunska tehnična rešitev – s fazno zamaknjenim nasprotnim nihanjem kompenzira rahle tresljaje, ki nastajajo pri štirivaljnem načinu delovanja. Tehnologija izklopa valjev (COD) zmanjšuje porabo goriva (po NEFZ) za približno 5 %, pri vožnji z zmerno hitrostjo celo za približno 10 %.
Pri Audiju RS 7 Sportback je serijski 8-stopenjski menjalnik tiptronic posebej prilagojen športnemu značaju vozila. Voznik izbira med programoma D in S, prestavlja pa lahko tudi ročno: s prestavnima tipkama na volanu ali izbirno ročico s posebnim dizajnom RS. Nižje prestave tiptronica so zasnovane športno, osma prestava pa kot „overdrive“ z dolgim prestavnim razmerjem prispeva k nižji porabi goriva.
Za razliko od tekmecev s pogonom na dve kolesi je Audi RS 7 Sportback serijsko opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom quattro, ki vozilu zagotavlja večjo vlečno silo in višjo raven varnosti. Srce tega pogona je sredinski diferencial z visoko vrednostjo zapore in lastnim oljnim hladilnikom za uravnavanje temperature. Glede na potrebe porazdeljuje ta sredinski diferencial navor v velikem razponu med sprednjo in zadnjo premo – v osnovi se 60 % navora prenaša na zadnjo premo, 40 % pa na sprednjo.
Diferencialu v ovinkih pomaga inteligentna programska rešitev, imenovana porazdeljevanje navora po posameznih kolesih, ki pri vožnji skozi ovinke v mejnih območjih z minimalnimi posegi zavira razbremenjeni kolesi. Audi opcijsko ponuja športni diferencial na zadnji premi, ki z dvema aktivnima goniloma pogonsko moč brezstopenjsko razporeja med kolesoma.
Audi RS 7 Sportback je serijsko opremljen s poliranimi 20-palčnimi lahkimi kovanimi platišči s 7-krakim dvojnim dizajnom. Opcijsko so za ta vrhunski petvratni kupe na voljo tudi tri izvedbe 21-palčnih litih platišč.
Za velikimi platišči so vgrajene zmogljive zavore. Štirje notranje hlajeni zavorni koluti imajo valovito obliko zunanjega roba, ki prispeva k manjši masi. Premer sprednjih zavornih kolutov znaša 390 mm. Zatiči ločujejo jeklene torne obroče od aluminijastih obročev zavornih kolutov, ki so vpeti v črno lakirana šestbatna zavorna sedla – opcijsko so na voljo tudi rdeče lakirana zavorna sedla. Kupci lahko iz ponudbe dodatne opreme izberejo tudi keramične zavorne kolute, ojačane s karbonskimi vlakni. Premer teh zavornih kolutov znaša 420 mm, zavorna sedla pa so lakirana v antracitno sivi barvi. Elektronski sistem za nadzor stabilnosti (ESC) vključuje športni način delovanja in ga je mogoče v celoti deaktivirati.
Z zračnim vzmetenjem, ki je odlično usklajeno z dinamičnim značajem športnega kupeja, je vožnja z novim RS 7 Sportback športna, a še vedno udobna. Z RS 7 adaptive air suspension je karoserija znižana za 20 mm. Prilagodljivi sistem blaženja – še ena funkcija sistema – pri uravnavanju upošteva stanje cestišča, individualni način vožnje in nastavitev, ki jo je voznik izbral v sklopu Audi drive select – ta sistem za uravnavanje vozne dinamike vozniku omogoča, da v več stopnjah spreminja delovanje pomembnih komponent.
Kot alternativa zračnemu vzmetenju je na voljo trše športno podvozje plus s sistemom dynamic ride control (DRC). To podvozje uporablja jeklene vzmeti in tristopenjsko nastavljive blažilnike, ki so povezani z diagonalnimi oljnimi vodi in centralnim ventilom. Še en opcijski sistem, ki ga je mogoče vključiti v sistem Audi drive select, je dinamično krmiljenje z brezstopenjsko prilagodljivo servopodporo in krmilnim razmerjem. Karakteristike so tako kot pri serijskem elektromehanskem krmiljenju povsem prilagojene modelu RS 7 Sportback.
Približno 20 % karoserije Audija RS 7 Sportback je izdelane iz aluminija, vgrajene pa so številne komponente iz jekel visoke in ultravisoke trdnosti. Visoka togost karoserije predstavlja osnovo za natančno krmiljenje, odlično kakovost izdelave ter nizko raven hrupa v notranjosti vozila.
Audi RS 7 Sportback že na prvi pogled razkriva svoj značaj. Vrsta posebnih oblikovalskih potez daje športno ostrino tekočim kupejevskim linijam – na primer markantno oblikovana odbijača in svetleči črni satasti zaščitni mreži na sprednjem delu ter montažni deli iz matiranega aluminija. Na zadku, ki ga zaključuje električno pomični usmernik zraka, pozornost pritegnejo difuzor in veliki ovalni izpušni cevi.
Za Audi RS 7 Sportback je na voljo deset barv lakov, med drugim tudi nova nardojsko siva in ekskluzivna daytonsko siva v matirani izvedbi. Dva paketa zunanjih elementov – iz matiranega aluminija in karbona – dajeta vozilu še bolj individualno noto. V obeh primerih je na osrednji odprtini za dovod zraka spredaj napis quattro. Pri paketu zunanjih elementov iz karbona sta sprednji razdelilni element (splitter) in difuzor oblikovana še za odtenek bolj markantno. Na voljo so tudi zunanji ogledali z ohišji iz karbona in žarometi s celostno LED-tehnologijo. Oblikovalski elementi so zatemnjeni, kar vozilu zagotavlja prepoznavnost.
Elegantna dinamika pri Audiju RS 7 Sportback zaznamuje tudi voznikov prostor. Okrogli instrumenti imajo črne številčnice, bele skale in rdeče kazalce. Tridimenzionalni napis RS 7 na merilniku števila vrtljajev motorja predstavlja poseben oblikovalski poudarek. Ključ, trikraki usnjeni volan z ravnim spodnjim delom, osvetljene vstopne letve in oba zaslona – za multimedijski sistem (MMI) in voznikov informacijski sistem (FIS) – krasijo oznake RS. Sestavni del voznikovega informacijskega sistema (FIS) je prestavni opozorilnik, ki voznika opozori,
ko motor doseže mejno število vrtljajev, specifični meni RS 7 pa vključuje tudi prikaz polnilnega tlaka, temperature olja in štoparice.
Izvedbe se razlikujejo tudi v ponudbi barv in materialov. Opora za nogo, pedali in tipke s spremenljivo funkcijo (softkeys) na upravljalnem terminalu serijske MMI navigacije plus izstopajo z aluminijastim videzom. Okrasni okvir pod pomičnim zaslonom je lakiran v klavirskem laku.
Dekorativni elementi so serijsko izdelani iz karbona, na voljo pa so še štirje drugi materiali. Črna stropna obloga je del serijske opreme, kupci pa lahko izberejo tudi lunino srebrno oblogo ali oblogo iz črne alkantare. Z opremo iz programa Audi exclusive pa kupci modelu RS 7 Sportback vtisnejo tudi svoj individualni pečat.
Športni sedeži RS z izrazitimi stranicami, integriranimi vzglavniki in napisi RS 7 so del serijske opreme; oblečeni so v črne sedežne prevleke iz kombinacije alkantare in usnja, sredinski deli pa so prešiti v karo vzorcu.
Alternativno so na voljo sedežne prevleke iz vrhunskega črnega ali lunino srebrnega usnja Valcona, ki je prešito s satastim vzorcem. Kupci se za doplačilo lahko odločijo tudi za električno nastavljive komfortne sedeže s pomnilniško funkcijo. Zadnja sedeža imata izrazite linije, odvisno od položaja njunih naslonjal pa znaša prostornina prtljažnika od 535 do 1.390 l.
Poleg že omenjenih elementov vključuje bogata serijska oprema novega Audija RS 7 Sportback med drugim tudi žaromete ksenon plus, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, parkirni sistem plus, triconsko avtomatsko klimatsko napravo, tempomat in Audi sound system. V ponudbo nadstandardne opreme med drugim sodijo projekcijski sistem zaslona, Komfortni paket, Dinamični paket in Dinamični paket plus.
Serijsko MMI navigacijo plus je mogoče odlično nadgraditi z avtotelefonom Bluetooth online. Njegov modul UMTS vozniku na zaslonu prikazuje individualno prilagojene spletne storitve v sklopu Audi connect, dostopna točka WLAN pa povezuje mobilne naprave sopotnikov. Vrhunec ponudbe modularnih avdiosistemov predstavlja Bang & Olufsen Advanced Sound System.
Tudi na področju asistenčnih sistemov se Audi RS 7 Sportback lahko pohvali z najsodobnejšimi tehničnimi rešitvami. Mednje sodi Audi adaptive cruise control s funkcijo Stop&Go, ki vključuje nabor ukrepov Audi pre sense front. Audi adaptive cruise control skrbi, da zmogljivi kupe za vozilom pred seboj vedno vozi na ustrezni varnostni razdalji, v številnih primerih pa lahko vozniku pomaga, da se izogne prometni nesreči ali pa vsaj omili posledice trčenja.
Audi active lane assist vozniku pomaga vzdrževati smer na voznem pasu, parkirni sistem s krmilno avtomatiko pa olajšuje parkiranje, saj samostojno vrti volan. Asistenca za nočni vid z označevanjem zaznanih pešcev pripomore k temu, da je vožnja v temi bolj sproščena. Varnostno opremo dopolnjujeta Audi side assist in sistem za prikaz omejitve hitrosti.