Novi Cayenne Turbo S
Novi Cayenne Turbo S z motorno močjo 405 kW (550 KM) prevzema najvišji položaj v družini Porschejevih športno-terenskih modelov.
S kompleksnim aktivnim podvozjem ta vrhunski atlet v terenski preobleki prekaša voznodinamične lastnosti mnogih športnih avtomobilov. Obenem pa ohranja vse osnovne značilnosti Cayenna, kot so primernost za terensko vožnjo, visok nivo potovalnega udobja in suverena vlečna sila. Poraba goriva znaša 11,5 litra na
100 kilometrov (NEVC) in je enaka kot pri modelu Cayenne Turbo, kar pomeni, da je glede na njegovo motorno moč nizka. Novi model Turbo S izkorišča 50 KM dodatne moči (v primerjavi s Cayennom Turbo) in navor 750 Nm (Cayenne Turbo: 700 Nm)
za boljše pospeške in višjo končno hitrost. Za pospešek od nič do 100 km/h porabi 4,5 sekunde (tj. 0,2 sekunde manj), končna hitrost pa znaša 283 km/h (tj. 5 km/h več).
Cayenne Turbo S dosledno cilja na doseganje maksimalne vozne dinamike. Zato je že serijsko opremljen z vsemi pomembnimi regulacijskimi sistemi. Od Cayenna Turbo so prevzeli kombinacijo zračnega vzmetenja in aktivnega uravnavanja blažilnikov (PASM). Poleg tega ima vgrajen sistem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ki v ovinkih prečno nagibanja ¬ zmanjša praktično na nič, kar vpliva na večjo živahnost in udobje vožnje. Serijski je tudi sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ki vključuje prilagodljivo porazdelitev navora na zadnjih kolesih v kombinaciji z elektron¬sko uravnavano prečno zaporo na zadnji premi, s čimer zagotavlja boljšo vlečno silo in s tem večjo dinamičnost v vsaki vozni situaciji. Novi Cayenne Turbo S je poleg tega serijsko opremljen tudi s paketom Sport Chrono.
Zunanjost in oprema Cayenna Turbo S izpolnjujeta vsa pričakovanja, povezana z vrhunskim modelom. Številni zunanji elementi, denimo mreža na odprtinah za zrak, ohišji sprednjih luči in deli zunanjih ogledal, so lakirani v črni barvi z visokim sijajem. Serijska 21-palčna platišča tipa 911 Turbo II z barvnim Porschejevim grbom so zasnovana ekskluzivno za Cayenne Turbo S; njihova notranja stran je lakirana v črni barvi z visokim sijajem.
Posebej za novi Cayenne Turbo S so Porschejevi oblikovalci zasnovali dvobarvno usnjeno oblazinjenje v novih barvah in z novo kombinacijo barv. ¬Oblazinjenje je na voljo v dveh različicah: črna/carrera rdeča in črna/luksorsko bež. Dvobarvno usnjeno oblazinjenje, ki je rezervirano samo za novi vrhunski model, dopolnjujejo barvni šivi v ustreznih kontrastnih barvah carrera rdeča ali luksorsko bež. Paket Carbon (notranji elementi iz ogljikovih vlaken) dopolnjuje usnjene elemente notranje opreme in priča o visoki kakovosti vozila in materialov.
Za Cayenne Turbo S bo v Nemčiji treba odšteti 209.941 evrov, vklj. z DDV, dobavljati pa ga bodo začeli januarja 2013.