| 

Postal sem podjetnik

Kako izbrati logotip podjetja?

Kako izbrati logotip podjetja?

Logotip je vizualna podoba vašega podjetja. Na prvi pogled bodo opazovalci, ob primerno izbranem marketingu, z logotipom povezovali podjetje kot celoto. Profesionalno izdelan in skrbno izbran logotip je eden najhitrejših načinov izražanja kredibilnost podjetja. Če podjetje ponuja kakovostne usluge, bi moral logotip to tudi izražati. Nasprotno temu, pa slab logotip namiguje na prav tako kakovost podjetja.

Logotip naj v prvi vrsti ne bo izrezek, oz. clipart. Ti grafični elementi so po svetovnem spletu že toliko razširjeni in prepoznavni, da prav gotovo ne bodo prispevali h kredibilnosti vašega novoustanovljenega podjetja. Potencialnim strankam boste na ta način le sporočili, da morda pa svojega posla le ne jemljete tako zelo resno.

Logotip mora biti prepoznaven, enostaven in markanten. Poznavalci pravijo, da če zmore opazovalec v 10 sekundah na list papirja narisati vaš logotip (seveda, da je vsem prepoznaven) potem je le-ta dosegel svoj namen. Potreben je tudi razmislek o vseh možnih aplikacijah vašega logotipa, kar pomeni, da dober logotip izgleda dobro tako v barvni kot v črnobeli tehniki, tako na spletu, kot na jumbo plakatu. Ne pretiravajte s posebnimi učinki, kot so senčenje, sijaj ali plastika, temveč poudarite bistvo. Zato neke detajlne ilustracije ali fotografije za izdelavo logotipa niso najbolj primerne, saj pomenijo večjo zapletenost, to pa posledično pomeni manjšo moč in sposobnost vtisa v spomin.

Pri izbiri vašega logotipa imate sijajno prednost, ,ste namreč povsem neomejeni z obliko in prostorom - ni potrebe, da logotip ustreza velikosti oglasa v dnevnem časopisu, ni potrebno, da dosežete kakršenkoli pravokotnik - pomembno je le tisto, kar ga povezuje z vašim podjetjem.

Če želite, a je vaš logotip sestavljen zgolj iz besedila, potem izberite markantno, jasno in morda unikatno pisavo. S tem boste nekoliko omejili sporočilo o morebitnih posebnostih vašega podjetja in zmanjšali možnost hitrega vtisa v spomin, po drugi strani pa se znebili včasih nepotrebnih okrasij. Priporočena je tudi uporaba vsaj dveh barv. Vendar bodite previdni pri vstavljanju grafičnih elementov, npr. sfere namesto črke O, saj ti lahko v vaš logotip prinesejo nejasnost in zmedo, če niso pravilno izbrani.

 

sorodni članki