Nova vrhunska Carrera
Z močjo 300 kW (408 KM), izjemno vozno dinamiko in izrazito športno opremo nova 911 Carrera GTS zaseda prvo mesto v modelski seriji. Nova Carrera GTS s 3,8-litrskim motorjem, ki je za 17 kW (23 KM) močnejša od 911 Carrere S, je na voljo kot kupe ali kabriolet in zapolnjuje vrzel do modela 911 GT3 z močjo 320 kW (435 KM). Večja moč pa nikakor ne pomeni večje porabe goriva: po novem evrop-skem voznem ciklusu 911 Carrera GTS po zaslugi Porschejeve filozofije inteligentnih voznih zmogljivosti porabi toliko goriva kot Carrera S. Glede na bogato serijsko opremo je izjemno privlačna tudi cenovno. Svetovni javnosti se bo Porsche 911 Car-rera GTS premierno predstavila v začetku oktobra na avtomobilskem salonu v Pari-zu.
911 Carrera GTS je med modeli Carrera edinstvena v tem, ker kombinira za 44 mm širšo karoserijo za izvedbe Carrera 4 s štirikolesnim pogonom (skupaj s širšimi kolo-teki) in klasični pogon na zadnji kolesni par. Carrera GTS se od drugih modelov te serije razlikuje tudi v drugih posebnostih, tako vizualnih kot tehničnih. Serijsko je na primer opremljena s črno lakiranimi 19-colskimi platišči RS Spyder s centralnim vija-kom in poliranim rogom platišča, na zadnji premi pa ima nameščene pnevmatike 305/30 R 19. Nadaljnje optične posebnosti so med drugim tudi športna obloga spre-dnjega dela s črno lakiranim robom, posebni, prav tako črni pragovi in črni ali srebrni napisi Carrera GTS na vratih in pokrovu prtljažnika (odvisno od barve laka). Črna je tudi površina med izpušnima cevema na zadku vozila. Voznik in sovoznik sedita na športnih sedežih, katerih sredinski del je pri vozilih s serijsko barvo notranjosti (črna alkantara) oblečen v alkantaro črne barve. Ta žlahtni material je v športni notranjosti, kjer prevladuje črna barva, uporabljen tudi pri elementih, ki se jih voznik največ dotika – med drugim pri novem 3-krakem športnem volanu ter prestavni ročici in ročici ročne zavore.
Pri 3,8-litrskem bokser motorju, ki sedaj razvije moč 300 kW (408 KM), so Porscheje-vi inženirji veliko pozornosti posvetili izmenjavi plinov. V posebnem resonančnem sesalnem sistemu sedaj kar šest loput preklaplja med položajema za moč in navor, pri motorju Carrere S pa to nalogo opravlja le ena loputa. Tako je maksimalni navor, ki ostaja 420 Nm, na voljo že pri 4200 1/min, kar je za 200 vrtljajev prej kot pri Carreri S. Vse to dopolnjuje športni izpušni sistem z dvema dvojnima cevema, katerih zunan-ji del je lakiran v črni barvi, notranji del pa je poliran in prevlečen z nano premazom. Carrera GTS je serijsko opremljena s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, po želji pa je na voljo tudi 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (PDK). Carrera GTS z ročnim menjalnikom doseže največjo hitrost 306 km/h, kar je 4 km/h več kot Carrera S. Pos-pešek od 0 do 100 km/h je v splošnem boljši za 0,1 s. Tako na primer GTS Coupé z menjalnikom PDK, paketom Sport Chrono Plus in vključenim programom Sport Plus od 0 do 100 km/h pospeši v samo 4,2 s. Merjeno po novem evropskem voznem ciklusu (NEFZ) porabi Carrera GTS z menjalnikom PDK 10,2 l goriva na 100 km, v ozračje pa spusti 240 g CO2 na km.
V Sloveniji bo 911 Carrera GTS Coupé z deželno opremo naprodaj za 127.538 EUR, izvedba Cabriolet pa za 139.655 EUR (vključno s 23-odstotnim DMV in 20-odstotnim DDV). Oba izvedbi bosta kupcem na voljo decembra 2010.