| 

Uporabne informacije

Pazite pri oglaševanju na spletu!

Pazite pri oglaševanju na spletu!

Gotovo pogosto razmišljate o tem, kako povečati prodajo v vašem podjetju in zaslužiti več. Ni dvoma, da je danes splet eden izmed tistih komunikacijskih in marketinških kanalov, ki vam lahko z najnižjimi stroški pomaga na poti do tega cilja. V zadnjem času je predvsem popularen iskalniški marketing na Googlu, kar je sicer popolnoma logično, glede na to, da je prek iskalnika moč najbolj natančno doseči vašo ciljno publiko, ko je le-ta že tako rekoč v nakupnem procesu. Nujno pa gre poudariti, da je za oblikovanje dobre in učinkovite spletne oglaševalske akcije potrebno ogromno truda in predvsem strokovnega znanja. Z napačnimi odločitvami na spletu je mogoče izgubiti veliko denarja in časa, s pravim vodenjem in spremljanjem akcije pa se vam investicija v oglaševanje zagotovo večkratno povrne.

Torej, vrnimo se na začetek, na postavitev vaših ciljev. Želite povečati prodajo in slej ko prej vam postane jasno, da bo potrebna dodatna promocija oz. oglaševanje. Ker se danes bolj ali manj vsi pogovori glede oglaševanja gibljejo okoli spleta, se tudi vi odločite poskusiti. Vendar, kako začeti? Komu zaupati tako pomembno nalogo, kot je skrb za večanje prihodkov vašega podjetja? Težka in predvsem odgovorna odločitev. Kar nekaj je takih primerov, ko so se v podjetju sami odločili ustvariti in voditi svojo spletno oglaševalsko akcijo. V miselnosti, da je ustvarjanje akcije in njeno vodenje preprosto, so v oglaševanje vložili nekaj truda in veliko denarja, iztržili pa zelo malo. Ko so vodenje akcije predali strokovnemu izvajalcu, se je štrošek oglaševanja bistveno zmanjšal, učinek pa povečal.

Ob iskanju izvajalca vašega spletnega oglaševanja se je predvsem potrebno zavedati, da je nujno poiskati podjetje, v katerem boste videli poslovnega partnerja in ne zgolj “tehničnega” izvajalca – načrtovanje in izvedba spletnega oglaševanja sta namreč dolgoročen proces, ki ga je potrebno vseskozi spremljati in negovati, če želimo doseči želene rezultate. Pomemben podatek ob izbiri partnerja so gotovo njegove reference in priporočila, ki vam dejansko največ povedo o znanju, sposobnostih in poslovnih odnosih potencialnega partnerja. Kar zadeva oglaševanje na iskalniku Google, je smiselno še preveriti, katero podjetje ima pridobljen status Googlovega certificiranega partnerja v programu AdWords. Na tem mestu bodite predvsem pozorni na podjetja, ki z lažnim prikazovanjem certifikata zavajajo javnost. Mimogrede, Google lažno prikazovanje certifikata v svojih pravilnikih striktno prepoveduje. Trenutno je v Sloveniji le pet podjetij s pridobljenim certifikatom, eno od njih je seveda tudi agencija noviSplet.com, ki na trgu nastopa z blagovno znamko oglasujSplet.com. Naj še omenim, da Googlovega certifikata ni lahko pridobiti – potrebno je opraviti kar dva strokovna izpita, ki sta vse prej kot lahka in zahtevata zelo dobro poznavanje oglaševanja na spletu.

Spletno oglaševanje danes nosi največji potencial v celotnem oglaševalskem kolaču, čeprav se veliko podjetij tega žal še ne zaveda. Varčevati je potrebno na stvareh, v katerih ni videti prihodnosti in koristi za vaše poslovanje in ne na področju oglaševanja na spletu, kjer se vam investicija s pravim strokovnim pristopom in vodenjem zagotovo lahko večkratno povrne.

 

Tina Alpner, oglasujSplet.com


 

sorodni članki