| 

Postal sem podjetnik

Kako doseči zaupanje strank na spletu?

Kako doseči zaupanje strank na spletu?

V poplavi vseh informacij in dezinformacij, splet ni najbolj enostaven medij za kreiranje zaupanja. Tukaj odpovedo vsi triki in vse vrline, ki jih po navadi uporabljamo, ko navezujemo stike v živo. Na spletu nikoli zares ne veste, kdo je na drugi strani za tipkovnico in kakšni so njegovi resnični nameni.

Vaš ugled je lahko v trenutku spodkopan, na vaš denar preži na tisoče pohlepnih rok. Na žalost, je to svet v katerem živimo in prostor v katerem poskušamo zgraditi pristen odnos z našimi odjemalci na spletu.

Kakorkoli – zaupanje na spletu je izjemno pomembno. Če ga boste zgradili tako, kot je treba, boste bogato poplačani – tako na spletu kot tudi v resničnem svetu. Ker to ni enostavna naloga, je v nadaljevanju nekaj predlogov za lažji začetek.

Govorite kot resnična oseba. Nič ne odvrača bolj, kot če celotno stran preveva neko umetno leporečje napisano v 3. osebi. Spustite za spremembo klasični marketinški, oprostite izrazu, bullshit. Napišite raje iskreno in pristno zgodbo, ki opisuje osnovno idejo podjetja. Kako in zakaj ste začeli, kako poteka razvoj in kakšne so želje za prihodnost. Napišite s svojimi besedami, saj bo to odlična osnova za gradnjo zaupanja med vami in vašimi kupci (strankami, zaposlenimi, iskalci zaposlitve).

Predstavite svoje ideje. Pomislite na obstoječe prijateljske vezi – z nekaterimi ste si bližje prav zaradi tega, ker obojestransko delite svoje ideje, želje in poglede na prihodnost. Več kot boste predstavili, širši krog ljudi boste pridobili na svojo stran. Dajte jim ekskluzivni dostop do informacij internega značaja (seveda ne boste z njimi delili zaupnih podatkov), tako bodo zares čutili pripadnost in zavedno bodo vaši.

Priznajte svoje napake. Nihče ni popoln, zato vsi delamo napake - tudi vi. Svoje napake obrnite sebi v prid. Že samo priznanje bo dovolj velik argument za zaupanje, poleg tega bo jasno, da vaše podjetje sestavljajo resnični ljudje in ne nekakšni avtomatizirani stroji.

Odziv naj bo direkten. Socialni mediji so idealna stična točka med vami in vašimi strankami na spletu. Poleg tega, da ste ažurni, naj bodo vaši odzivi direktni. Če vam postavijo vprašanje, mnenje ali kritiko se nanjo obvezno odzovite. Ne ignorirajte, čeprav gre za neprijetno stvar ali nekaj čisto nepomembnega. Prav tako se aktivno vključite v debato kadar je govora o vas ali vašem podjetju, ne glede na kateri spletni strani se pojavi.

Izkoristite multimedijo. Stara modrost pravi, da slika pove več kot tisoč besed. V šali lahko dodamo, da pove video 24.000 besed na sekundo, vsaka sekunda videa je namreč sestavljena iz 24-ih sličic. Vključujete čim več slikovnega in video materiala, na katerih naj bodo obvezno prisotni ljudje. Predstavite vaš vsakdan v podjetju, predstavite izdelek in ljudi, ki so bili udeleženi pri njegovem nastanku.

Vključite stranke. Še ena modrost, ki je za uspešno poslovanje ključnega pomena: dober glas seže v deveto vas. Najboljše oglaševanje je zagotovo priporočilo vaše zadovoljne stranke. Ljudje najraje zaupajo znancu, ki je imel pozitivno izkušnjo. Še toliko bolje je, če je ta oseba znana, vredna zaupanja ali celo strokovnjak na vašem področju. Vsak pozitiven glas bo razlog več, da vam bodo uporabniki zaupali.

Naloga ni enostavna, vendar ni nemogoča. Vaše poslovanje je odvisno od vaših kupcev, zato si zgradite pot do njih, ki bo tlakovana z zaupanjem. Pa veliko uspeha.


Martin Pelicon, MojeDelo.com


 

sorodni članki