Volkswagnov pickup - odbitek DDV-ja in strošek podjetja
Vozilo bo klasificirano kot poltovornjak, kar pomeni da si podjetje v primeru poslovne rabe odbija DDV od vozila in DDV pri vseh stroških povezanih z vozilom. Znamka Volkswagen Gospodarska vozila z modelom Amarok vstopa v razred srednje velikih poltovornjakov (pickup), v sklopu katerega je letno prodanih dva milijona vozil. Amarok tako ni le četrta modelska serija te avtomobilske znamke, temveč je tudi prvi poltovornjak razreda do 1 tone, ki je bil razvit v Nemčiji. Novi model združuje robustnost, ki je temeljna značilnost tovrstnih vozil, in inovativno tehnologijo, zanesljivo varnost, majhno porabo goriva, udobje in ergonomiko. Proizvodnja v Volkswagnovi tovarni Pacheco v Buenos Airesu (Argentina) bo stekla v teh dneh.
Amarok na trg prihaja kot štirivratna dvojna kabina – izvedba z enojno kabino (singlecab) je predvidena za 1. polovico leta 2010. Z dolžino 5,25 m je prava paša za oči. Oblika karoserije, ki počiva na letvenem okviru, nedvoumno odraža Volkswagnovo oblikovalsko filozofijo s poudarjenimi vodoravnimi linijami, prečiščenimi površinami in preciznostjo.
Vodoravni žarometi in mreža hladilnika so združeni, da ustvarjajo markanten "obraz", značilen za vse aktualne Volkswagnove modele. Z vso skrbnostjo so oblikovane tudi lamele in okrasne letve mreže hladilnika. Linija karoserije se s čelne površine pne preko blatnikov do stranskih stekel, ki jih zaobjame v obliki loka. Po zaslugi mišičastih stranic in pokrova motornega prostora je že na prvi pogled jasno, da je Amarok robusten in stabilen pickup, ta vtis pa še poudarijo velika kolesna ohišja.
Zadnjem delu pečat daje Volkswagnov logotip na nakladalnem pokrovu, ki ga uokvirjajo zadnje luči, katerih značilna oblika vozilu tudi ponoči zagotavlja prepoznavnost. Premišljeno zasnovo odražata tudi odbijača, ki se harmonično navezujeta na karoserijo – tudi v tem se kaže želja oblikovalcev, da bi Amarok s kakovostjo in natančnostjo izdelave, značilne za Volkswagen, izstopal v svojem segmentu.
Kultivirani, zmogljivi in varčni: robustni motorji TDI z inovativno tehnologijo
Znamka Volkswagen Gospodarska vozila ob začetku prodaje Amaroka stavi na dva zanesljiva, varčna in okolju prijazna vrhunska turbodizelska agregata.
Motor 2.0 TDI z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda, ki razvije moč 120 kW (163 KM), ima 2-stopenjsko uravnavano polnjenje z dvema turbopolnilnikoma. Že pri 1.500 1/min je na voljo navor 400 Nm. V sredini leta 2010 se mu bo pridružil še en 4-valjni motor TDI z močjo 90 kW (122 KM) in enim turbopolnilnikom z variabilno turbinsko geometrijo, ki največji navor 340 Nm razvije pri 2.000 1/min. Oba motorja sta kombinirana s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Poleg izvrstne odzivnosti se lahko pohvalita z izjemno majhno porabo goriva, s katero postavljata nova merila v tem avtomobilskem segmentu. Na primer v Amaroku, ki ima štirikolesni pogon z možnostjo vklopa: motor TDI z močjo 90 kW (122 KM) celo pri vozilu s pogonom na vsa kolesa porabi samo 7,6 l goriva na 100 km (emisija CO2: 199 g/km), motor z močjo 120 kW (163 KM) pa 7,8 l/100 km (emisija CO2: 206 g/km). Amarok je tako prvo vozilo s štirikolesnim pogonom v tem segmentu, ki dosega emisije CO2, nižje od 200 g/km. Prostornina rezervoarja znaša 80 l, kar pomeni, da Amarok z enim polnjenjem lahko prevozi več kot 1.000 km! Vse izvedbe Amaroka so serijsko opremljene s prikazom prestave, ki voznika spodbuja k čim bolj gospodarni vožnji.
Začetek prodaje v Južni Ameriki, sledijo Avstralija, Južna Afrika in Evropa
Amarokova glavna ciljna tržišča so Južna Amerika, Južna Afrika in Avstralija, kjer po poltovornjakih kot gospodarskih in rekreativnih vozilih vlada največje povpraševanje. Po zaslugi učinkovite pogonske tehnike in izjemne vsestranskosti je pričakovati, da bo Amarok tudi na evropskih tržiščih utrl pot modernim pickupom. Prodaja bo v Južni Ameriki stekla spomladi prihodnje leto, v Evropi pa v 2. polovici 2010.