Splet se uveljavlja kot pomenben prodajni kanal
Po podatkih raziskave MOSS slovenski spletni uporabniki še vedno raje kupujejo v domačih spletnih prodajalnah. 14% vseh jih vsaj mesečno če ne pogosteje opravi spletni nakup na slovenskih spletnih straneh, na tujih 7%. Četudi ne nakupujemo preko spleta, pa splet izkoriščamo za pridobivanje informacij o izdelkih in za primerjavo konkurenčnih ponudb.
Po podatkih raziskave MOSS slovenski spletni uporabniki še vedno raje kupujejo v domačih spletnih prodajalnah. 14% vseh jih vsaj mesečno če ne pogosteje opravi spletni nakup na slovenskih spletnih straneh, na tujih 7%. Četudi ne nakupujemo preko spleta, pa splet izkoriščamo za pridobivanje informacij o izdelkih in za primerjavo konkurenčnih ponudb. Interaktivnost, ki jo spletni mediji ponujajo, potencialnemu kupcu priskrbi tudi dragoceno povratno informacijo o kvaliteti izdelka in vrednosti za denar s strani tistih potrošnikov, ki so nakup že opravili. V poletnih mesecih potrošniki še posebej radi pobrskamo po informacijah o turistični ponudbi. Po podatkih raziskave MOSS slabih 30% vseh slovenskih spletnih uporabnikov vsaj mesečno če ne pogosteje brska po internetu z namenom pridobiti turistične informacije o potovanjih in ponudi agencij. 60% vseh slovenskih spletih uporabnikov trdi, da jih na spletu tematika potovanj zanima oziroma zelo zanima.
Uporaba interneta
V populaciji od 10 do 75 let je bilo junija 2009 66% mesečnih uporabnikov interneta, kar predstavlja 1.143.187 prebivalcev Slovenije. 108 spletnih strani, ki so bile v juniju 2009 vključene v meritev, pokriva 95% celotnega spletnega trga, kar predstavlja 1.086.028 mesečnih uporabnikov interneta. Med njimi je dobra polovica takih, ki splet uporabljajo večkrat dnevno.