| 

Poslovne priložnosti

Novo priznanje za Porsche

Novo priznanje za Porsche

Porschejeva vozila v ZDA, ki so največje izvozno tržišče tega stuttgartskega izdelovalca športnih avtomobilov, še vedno izpolnjujejo najvišje kriterije kakovosti. Takšni so izsledki najnovejše, včeraj objavljene javnomnenjske raziskave Initial Quality Study, ki jo je izvedel ameriški inštitut za tržne raziskave J.D. Power. Porsche se je uvrstil na drugo mesto, takoj za znamko Lexus, in je torej tudi najboljši evropski proizvajalec.

Porsche je na tem prestižnem ocenjevanju znamk tako že četrtič zapored dosegel vrhunski rezultat; v letih od 2006 do 2008 je stuttgartski proizvajalec prestižnih vozil trikrat osvojil prvo mesto. Frank Tuch, vodja za podjetniško kakovost pri Porscheju, je povedal: „Tri prva in eno drugo mesto v zadnjih štirih letih na primerjalni študiji znamk Initial Quality Study, ki jo izvaja priznani inštitut J.D. Power – to je rezultat doslednih prizadevanj za kakovostno delo in oskrbo strank v okviru naših razvojnih, proizvodnih in prodajnih procesov. Priznanje je dokaz, da se naša strategija trajnostnega delovanja obrestuje. Naš izziv ni, da bi dosegli kratkotrajno visok standard kakovosti, temveč da le-tega zagotovimo na dolgi rok. Za to je potrebno ogromno trdega dela. To se odraža v visoki stopnji zadovoljstva Porschejevih strank pri ocenjevanju kakovosti novih vozil.“
J.D. Power je preveril zadovoljstvo kupcev novih vozil v času prvih 90 dni od dobave vozila. S pomočjo nabora skupno 228 kriterijev so skoraj 81.000 kupcev izprašali o njihovih vtisih o kakovosti in izdelavi vozil.
 

sorodni članki