Sejmi so v obdobju gospodarske recesije ključnega pomena
“Osebna komunikacija je najuspešnejša oblika prodaje in v današnjem digitalnem svetu je sejem ena od redkih priložnosti, ko je to mogoče,” trdi Maria Badakh, direktorica za prodajo in prireditve pri ITE Exhibitions Travel Division, njen komentar pa v strnjeni obliki opiše pomen sejmov v obdobju gospodarske recesije. Člani Mednarodnega združenja turističnih sejmov (ITTFA) se skupaj osredotočajo na pozitivne vidike sedanje globalne krize in zagovarjajo prednosti ohranjanja tržne prepoznavnosti.
Mnoga podjetja, ki se spoprijemajo s težavami, najprej pomislijo na zmanjševanje stroškov trženja, oglaševanja in promocijske dejavnosti, kot so sejmi. Toda kako naj potencialni odjemalci izvejo za izdelke in storitve, če jih nimajo kje videti? Ohranjanje navzočnosti v oglaševanju in na komercialnih sejmih je ključnega pomena za rast in uspeh podjetja. Sejmi zagotavljajo močno spodbudo za nove zamisli, hkrati pa obnavljajo in osvežujejo stare, kar je koristna tehnika stroškovne učinkovitosti v obdobju omejenih proračunov.
Raziskava, ki jo je opravil Center za sejemske raziskave iz Dallasa v ZDA, kaže, da dve tretjini (63 %) sejemskih obiskovalcev sprejmeta odločitev o nakupu, 31 % pa jih nakup izdelka ali storitve opravi že na samem sejmu.
Vir: www.slovenia.info