Televizija ima najmočnejši vpliv na nakupovanje
Televizija ima še vedno največji nakupovalni vpliv na petih največjih svetovnih trgih, piše eMarketer.
Internet in tradicionalni mediji sledijo. Pet največjih trgov sestavljajo sledeče države: ZDA, Velika Britanija, Japonska, Nemčija in Brazilija. V ZDA ima televizija največji vpliv (88 %), sledijo revije (49 %)in splet (48 ). Televizija dominira kljub dejstvu, da je večina kupcev v petih državah internet uporabljala za zabavo več kot televizijo. Največji vpliv na spletu imajo rezultati iskanj spletnih iskalnikov ter tako imenovani banner oglasi. V ZDA ima televizija četrtino vseh oglaševalskih finančnih sredstev. Televizija tako ostaja najbolj efektivna v doseganju gledalcev ter pri dvigovanju zavedanja določene blagovne znamke.
V letu 2008 naj bi po nekaterih ocenah za televizijske oglase porabili 70 milijard $ v primerjavi s 24 milijardami $ na spletu.
Vir: ww.ris.org, eMarketer, 21.1.2009